Współcześni przedsiębiorcy muszą działać szybciej i wydajniej. Podejmować dobre decyzje w krótkim czasie. Zapewnić swoim pracownikom komfort pracy a partnerom i klientom bezbłędną oraz efektywną współpracę. Kluczem do sukcesu jest dostęp do informacji, w każdym miejscu oraz czasie. Aby go zagwarantować warto wdrożyć w swojej firmie elektroniczny obieg dokumentów, pozwalający wyeliminować liczne czynności, które wprowadzają chaos i wymagają dodatkowego nakładu pracy przy obsłudze dokumentacji papierowej.
Gdy ilość druków rośnie, wzrasta również liczba działań operacyjnych takich jak weryfikacja, opracowywanie, zatwierdzanie. Zadania te wymagają zaangażowania wielu pracowników, co skutkuje większą ilością popełnianych błędów, zagubionych papierów, niedotrzymywaniem terminów i zobowiązań.
Continia Document Capture to innowacyjne rozwiązanie biznesowe oparte na technologii OCR, usprawniające procesy administracyjne. Dzięki pełnej integracji z modułem zakupów Microsoft Dynamics NAV, istnieje możliwość skanowania faktur w momencie ich otrzymania. Wówczas są przekazywane bezpośrednio do systemu. Tam każdy wiersz jest importowany, zapisywany oraz wiązany z istniejącym zamówieniem zakupu.
Opis takich możliwości Continia Document Capture jak skanowanie dokumentów, przetwarzanie plików, analizę dokumentów, przetwarzanie faktur i akceptacji, mechanizm OCR.
Opis funkcjonalności z obszarów OCR i skanowania dokumentów, dopasowania faktur zakupu i faktur korygujących, akceptacji dokumentów.
Digitalizacja i obieg elektroniczny całkowicie niwelują problemy związane z zagubieniem bądź zniszczeniem ważnych dokumentów firmowych. Dodatkowo, digitalizacja pozwala na całkowite uporządkowanie organizacyjnej ``papierologii``, kontrolę procesów biznesowych i bezpieczeństwo informacji. Nasi prezenterzy przedstawią kluczowe korzyści z wykorzystania rozwiązań opartych o technologię OCR.
Continia Expense Management jest rewolucyjnym rozwiązaniem, dostępnym na urządzeniach mobilnych, pozwalającym na szybkie rozliczenie wydatków, ponoszonych przez pracowników podczas podróży służbowych. Automatyzuje on proces akceptacji, usprawnia pracę i podnosi efektywność.
W wydaniu ERP dzisiaj nr 4 dowiesz się m.in. jakie pojawiły się zagrożenia dla handlu detalicznego. Poznasz nowe trendy w analityce biznesowej, nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2017 oraz przeczytasz o najnowszej odsłonie systemu ERP w abonamencie – NAV 365.
Dzięki pełnej integracji Document Capture z modułem zakupów Microsoft Dynamics NAV, istnieje możliwość skanowania faktur w momencie ich otrzymania. Wówczas są przekazywane bezpośrednio do systemu ERP. Tam zaś, każdy wiersz jest importowany, zapisywany oraz wiązany z istniejącym zamówieniem zakupu. W przypadku, gdy faktura wymaga akceptacji, odpowiedni użytkownik otrzymuje o tym powiadomienie za pośrednictwem poczty e-mail. Akceptacja można nastąpić za pośrednictwem Microsoft Dynamics NAV bądź za pomocą aplikacji przeglądarki Web. Dodatkowo, cały proces akceptacji jest rejestrowany, a co za tym idzie możliwy do śledzenia przez kierownika działu zakupów.