24 kwi Innowacje Microsoft dla biznesu: Co działo się na konferencji Dynamics Business Forum?
W kwietniu odbyła się już 5 edycja cyklu spotkań Dynamics Business Forum. Tematem przewodnim była nowa generacja systemów ERP i CRM, zintegrowana z ogromnym światem rowiązań biznesowych Microsoft i napędzana przez sztuczną inteligencję. Konferencja zyskała zainteresowanie ponad 500 przedstawicieli biznesu, dla których przygotowaliśmy wydarzenia w aż 5 polskich miastach – Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
Co się działo? Podsumujmy!
12 ekspertów, 6 prelekcji, ponad 500 zarejestrowanych uczestników
Dynamics Business Forum 2024 to kolejna odsłona konferencji organizowanej przez IT.integro, dedykowanej przedstawicielom firm. Po raz pierwszy odbyła się ona w 2016 roku, a po sukcesie spotkania nie mogliśmy poprzestać na jednej edycji! W tym roku zrealizowaliśmy wydarzenie z udziałem partnerów merytorycznych – Microsoft’u oraz firmy Netwise specjalizującej się w projektach wdrożeniowych systemu CRM.
12 prelegentów w każdym z miast poprowadziło 6 sesji dedykowanych wyłącznie najbardziej aktualnym i praktycznym narzędziom IT dla organizacji. Na scenach królowała sztuczna inteligencja oraz nowa generacja oprogramowania ERP i CRM.
Skoncentrowaliśmy się na zademonstrowaniu uczestnikom potencjału, jaki daje spojrzenie na te technologie nie tylko jako na osobne rozwiązania do zarządzania, ale przede wszystkim jako na część kompletnego ekosystemu narzędzi One Microsoft. Narzędzi opartych na chmurze obliczeniowej i skupionych wokół systemu Dynamics 365 Business Central, który zapewnia użytkownikom współpracę z usługami oraz rozwiązaniami Power Platform, pakietu Microsoft 365 czy szeregu rozwiązań dostarczanych przez Partnerów Microsoft na całym świecie.
Dynamics 365 Business Central najlepszym systemem ERP wg Forbes’a
Poprzez konferencję chcieliśmy pokazać przedsiębiorcom z wielu różnych branż, dlaczego nie ma już odwrotu od wdrażania nowych technologii. A jeżeli mamy sięgać po rozwiązania IT – to wyłącznie te najlepsze. Dlatego właśnie sesje zaprezentowały z bliska możliwości Dynamics 365 Business Central, wyróżnionego w rankingu Forbes Advisor jako najlepszy system ERP w kategorii Cloud ERP Software.
Na przykładzie konkretnego procesu pokazaliśmy, w jaki sposób system usprawnia obsługę sprzedaży, realizacji zamówień oraz raportowanie i analizy. Uczestnicy mogli zobaczyć w akcji współdziałanie Business Central m.in. z narzędziami Microsoft Copilot (AI), Outlook, platformą Shopify czy usługami Power BI dedykowanymi zaawansowanej analityce Business Intelligence.
Podczas jednej z prelekcji skontentrowaliśmy się również na technologicznym tle synergii z ekosystemem Microsoft, podkreślając kluczowe znaczenie platformy chmurowej z perspektywy integracji na tak zaawansowanym poziomie. Przybliżyliśmy szczegóły takich elementów struktur jak usługi Azure czy narzędzie Microsoft Fabric.
Ekspansja na globalną skale
Dynamics 365 Business Central to system sprawdzający się nie tylko dla firm działających w jednym kraju, ale także tych o międzynarodowym zasięgu, celujących w zdobywanie wielu rynków. Dzięki dostępności w ponad 160 krajach na świecie, zapewnia warunki zarządzania działalnością w skali globalnej.
W IT.integro specjalizujemy się również w międzynarodowych projektach wdrożeniowych. Dlatego na koniec części konferencyjnej zapoznaliśmy gości z doświadczeniami naszych klientów, możliwościami systemu ERP we wsparciu globalnej ekspansji oraz tworzonymi przez nas aplikacjami, które te możliwości poszerzają.
Przedstawiliśmy rozwiązania:
- Master Data Management System służące synchronizacji i przesyłaniu danych podstawowych w ramach grupy firm,
- Advanced Intercompany do zarządzania transakcjami międzyfirmowymi i śledzenia ich w czasie rzeczywistym,
- Intercompany Insights dla udostępniania dostępności zapasów i sald klientów w grupie,
- Electronic Banking obsługujące bankowość elektroniczną w systemie ERP.
Biznes napędzany sztuczną inteligencją
Temat AI wielokrotnie pojawiał się podczas wydarzenia, stanowiąc jeden z głównych filarów Dynamics Business Forum. Wskazaliśmy, dlaczego należy postrzegać sztuczną inteligencję nie jako zagrożenie (m.in. dla rynku pracy), a jako sojusznika na drodze rozwoju swojej firmy, wzrostu efektywności oraz zadowolenia pracowników i samej kadry zarządzającej.
Specjaliści Microsoft zapoznali uczestników z innowacyjnym rozwiązaniem sztucznej inteligencji – Microsoft Copilot – z którego korzystają narzędzia całego ekosystemu dla biznesu. Eksperci IT.integro oraz Netwise pogłębili natomiast ten temat, prezentując w akcji część jego możliwości.
Pokazaliśmy praktyczne zastosowanie tej technologii w systemie ERP, poprawiające płynność i jakość pracy w obszarze kontaktów z klientem, sprzedaży, finansów, marketingu czy IT.
Wsparcie pracy z sytemem CRM
Nasze wydarzenie było także poświęcone technologii CRM. Firma Netwise – partner merytoryczny Dynamics Business Forum – zademonstrowała, jak system Microsoft Dynamics 365 Sales wraz z wciąż rozwijanym Copilot’em jest w stanie usprawnić obsługe procesu sprzedaży oraz zwiększyć efektywność codziennej pracy.
Inspirujące rozmowy, nowe kontakty, wspólne perspektywy
Podobnie jak w ramach poprzednich edycji, tak również i w tym roku Dynamics Business Forum stworzyło przestrzeń do wymiany pomysłów oraz inspiracji dotyczących rozwoju biznesu. Nie tylko podczas przerw, ale także w ramach przewidzianej na końcu części networkingowej, mieliśmy możliwość przeprowadzania ogromnej ilości ciekawych rozmów, które mamy nadzieję, że będą zaledwie początkiem wspólnej drogi do wdrażania innowacji.
Wszystkim uczestnikom i uczestniczkom serdecznie dziękujemy za tak liczne przybycie. Dziękujemy również naszym partnerom merytorycznym oraz partnerom medialnym, wśród których znaleźli się: Forbes, Wirtualna Polska, Przedsiębiorstwo FairPlay, ERP-view.pl, ERP24.pl, magazynIT.pl, głos24, Głos Wielkopolski, naszemiasto.pl, okraków.pl.
Do zobaczenia podczas kolejnych edycji!