Poczynając od butików modowych, poprzez supermarkety, apteki, stacje paliw czy restauracje, branża retail jest niezwykle zróżnicowane. Łączy ją jednak wysoka konkurencyjność, szybkie tempo zmian oraz mnogość wyzwań.
Aby odróżnić się od konkurencji, sprzedawcy muszą zadbać o jak najlepsze opinie swoich klientów. By zdobyć lojalność i zaangażowanie nie wystarczy troszczyć się o wysoką jakość obsługi. Obecnie kupujący chcą mieć dostęp do swoich ulubionych marek i sklepów przez Internet i smartfona.
Kolejnym wyzwaniem dla sprzedawców jest zapewnienie pełnego asortymentu i szerokiego wyboru. Jeśli klient nie znajdzie produktu na którym mu zależy, ryzykujemy nie tylko utratą sprzedaży, ale również tym, że już do nas nie wróci. Z drugiej strony, utrzymanie dużego magazynu wiąże się z licznymi problemami, jak sezonowość czy nietrwałość sprzedawanych produktów. Oprogramowanie dla sklepów LS Retail jest odpowiedzią na wszystkie bolączki branży detalicznej