Jak budować trwałe relacje z klientem?

Przewodnik po efektywnej sprzedaży

przewodnik po efektywnej sprzedaży

TEMATYKA

Współczesny krajobraz biznesowy zmienia się za sprawą nowego modelu sprzedaży. Zarządzanie procesami wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Nieustannie rozwijające się technologie i ulepszane narzędzia to tylko jedna z przyczyn pojawienia się nowego trendu. Największe zmiany nastąpiły jednak w sposobie myślenia konsumentów. Jeśli zrozumiesz mentalność docelowego klienta i właściwie dostosujesz narzędzia i metody działania, twoje wyniki sprzedaży poszybują w górę.

Pobierz przewodnik po efektywnej sprzedaży:

Klasyfikuj we właściwy sposób potencjalnych klientów

Zapewnij odpowiednią dbałość o relacje z potencjalnymi klientami

Pozyskane kontakty przekształcaj w szanse sprzedaży

Buduj relacje biznesowe na niespotykaną dotąd skalę

INNI POBRALI TAKŻE

11 trendów w biznesie

Najnowsza aktualizacja systemu ERP to kolejny krok w kierunku integracji rozwiązań Microsoft oraz rozbudowy posiadanych funkcjonalności. To dzięki głębokiej współpracy, użytkownicy otrzymali kompleksowe narzędzie biznesowe, przejnikające do wszystkich sfer organizacji.

10 powodów, dla których warto wybrać system Microsoft Dynamics NAV

Zapraszamy do zapoznania się z głównymi powodami, dla których Microsoft Dynamics NAV jest najlepszym wyborem dla firm z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw, zarówno tych lokalnych, jak i o zasięgu globalnym.

Partnerzy wydania