Pobierz e-book

HR & Payroll Manager

Obsługa kadr i płac w systemie ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central

Ebook about application HR & Payroll Manager for Microsoft Dynamics 365 Business Central

TEMATYKA

Aplikacja HR & Payroll Manager jest niezbędnym rozwiązaniem dla firm działających w Polsce i korzystających z systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. Jako rozwiązanie zgodne z polskimi przepisami prawnymi, zapewnia możliwość obsługi wszelkich wymogów kadrowych, jak naliczanie płac, ewidencja czasu pracy, kalkulacja urlopów, tworzenie deklaracji PIT, prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, i wiele więcej.

Kadrowa baza danych

Generowanie dokumentów

Ewidencja czasu pracy i absencji

Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń

Księgowanie list płac

Sprawdź, jakie funkcjonalności zapewnia aplikacja HR & Payroll Manager

INNI POBRALI TAKŻE

polish functionality starter pack

Polish Localization

W celu dostosowania systemu ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central do wymogów polskiego ustawodawsta, specjaliści z IT.integro opracowali certyfikowaną aplikację Polish Localization. Umożliwia ona spełnienie wymogów określonych w ustawie o rachunkowości oraz ustawie o podatku od towarów i usług. Rozwiązanie dostępne jest zarówno w modelu licencyjnym on-cloud, jak i on-premises.

Electronic Banking

W systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central odnajdziesz standardową funkcjonalność bankowości elektronicznej. Zespół IT.integro stworzył jej rozszerzenie – rozwiązanie Electronic Banking, które usprawnia wymianę danych pomiędzy wieloma bankami, z jakimi współpracuje przedsiębiorstwo