HR & Payroll Manager to aplikacja kadrowo-płacowa, która stanowi rozszerzenie funkcjonalności dla systemów ERP, w tym Microsoft Dynamics 365 Business Central, w zakresie zarządzania personelem i rachuby płac.
Umożliwia między innymi tworzenie kadrowej bazy danych, generowanie licznych dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji, wyliczanie wynagrodzeń i zasiłków, a także księgowanie list płac według definiowalnych kryteriów. Aplikacja HR & Payroll Manager wcześniej nosiła nazwę Kadry i Płace.
Zgodna z aktualnymi przepisami polskiego prawa oraz kodeksu pracy
Otwarta na integracje z różnymi systemami klasy ERP, w tym Microsoft Dynamics 365 Business Central
Stworzona dla średnich i dużych firm ze wszystkich branż
Posiada pełną funkcjonalność obsługi zatrudnienia w oparciu o umowy tymczasowe wraz z modułem fakturowania Pracodawców-Użytkowników, dzięki czemu z sukcesem może być wdrażana również w agencjach pracy tymczasowej
Wdrażana jedynie przez certyfikowanych partnerów HR & Payroll Manager
W pełni zintegrowana z programem Płatnik
Zapewnia rozbudowane możliwości raportowania
Obsługa kadr i płac w systemie ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central
Interfejs użytkownika
Ułatwienia w systemie ERP
Kartoteka pracownik
Uprawnienia do odczytu i wglądu do danych pracowników
Umowy z pracownikami, umowy cywilnoprawne
Deklaracje zgłoszeniowe
Planowanie i ewidencja czasu pracy
Kalkulacja limitu urlopu pracowników
Ewidencja nieobecności
Ewidencja potrąceń komorniczych
Ewidencja dodatków
Ewidencja potrąceń grupowych
Ewidencja rachunków do umów cywilnoprawnych
Dziennik
Naliczanie list płac
Tworzenie przelewów
Wydruk paska wynagrodzeń
Księgowanie list płac
Deklaracje PIT
Listy korygujące
Deklaracje rozliczeniowe
Rezerwa urlopowa
Lista techniczna
Pracownicze Plany Kapitałowe
Pożyczki
Historia zmian
Raportowanie
Kompleksowe zarządzanie procesem naliczania i kontroli różnych form wynagrodzenia pracowników w oparciu o aktualne regulacje prawne (w tym związane z systemem ubezpieczeń społecznych, systemem podatkowym oraz Narodowym Funduszem Zdrowia).
Możliwość definiowania dowolnych składników wynagrodzenia wraz z algorytmami ich wyliczania dla poszczególnych grup pracowników lub pojedynczych osób.
Możliwość prowadzenia szczegółowej ewidencji czasu pracy oraz wyliczenia wynagrodzeń na jej podstawie.
Pełna integracja z Księgą Główną obejmująca możliwość właściwego dla Microsoft Dynamics 365 Business Central księgowania z wykorzystaniem tzw. wymiarów; definiowalność schematów księgowania.
W pełni zautomatyzowane przekazywanie danych – deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do programu Płatnik. Drukowanie deklaracji PIT2, PIT4R, PIT11, PIT40, PIT8AR i PIT8C. Możliwość zdefiniowania na zamówienie dowolnych formularzy tego typu, np. inne PITy, IFT i RP7.
Możliwość tworzenia przelewów w formie elektronicznej.
Definiowalna kontrola dostępu, w tym dostępu do informacji o wynagrodzeniu.
Rejestrowanie działań operatorów (historia zmian).
Wszystkie dane pracownika są zgromadzone w jednym miejscu – w bazie danych, co w konsekwencji oznacza brak konieczności odszukiwania dokumentów źródłowych. Możliwe jest rozszerzenia kartoteki zgodnie z zapotrzebowaniem użytkownika.
Automatyzacja obliczeń składników wynagrodzenia i zasiłków.
Wprowadzanie danych przez dzienniki. Mogą z nich również korzystać użytkownicy Dynamics 365 Business Central nie mający dostępu do danych kadrowych i płacowych. Dzienniki powtarzalne ułatwiają periodyczne wprowadzanie danych.
Sparametryzowane raporty.
Wyszukiwanie i filtrowanie danych według dowolnych kryteriów, zarówno na przeglądach ekranowych, jak i podczas tworzenia raportów.
Możliwość przenoszenia danych do arkusza Microsoft Excel.
Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemem Dynamics 365 Business Central.
HR & Payroll Manager to rozwiązanie dostarczane przez IT.integro, kluczowego Partnera Microsoft w Polsce. Aplikacja biznesowa jest w pełni kompatybilna z systemem ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central.