Poczynając od butików modowych, poprzez supermarkety i sklepy bezcłowe, sprzedaż detaliczna jest niezwykle zróżnicowane. Łączy ją jednak wysoka konkurencyjność, szybkie tempo zmian oraz mnogość wyzwań.
Aby odróżnić się od konkurencji, sprzedawcy muszą zadbać o jak najlepsze opinie swoich klientów. By zdobyć lojalność i zaangażowanie nie wystarczy troszczyć się o wysoką jakość obsługi. Obecnie kupujący chcą mieć dostęp do swoich ulubionych marek i sklepów przez Internet i smartfona. Sklepy stacjonarne są absolutnym minimum.
Kolejnym wyzwaniem dla sprzedawców jest zapewnienie pełnego asortymentu i szerokiego wyboru. Jeśli klient nie znajdzie produktu na którym mu zależy, ryzykujemy nie tylko utratą sprzedaży, ale również tym, że już do nas nie wróci. Z drugiej strony, utrzymanie dużego magazynu wiąże się z licznymi problemami, jak sezonowość czy nietrwałość sprzedawanych produktów. LS Retail jest odpowiedzią na wszystkie bolączki sklepów detalicznych.
Poznaj nowoczesne, elastyczne oprogramowanie dla branży retail, które pozwala usprawnić działalność Twojego sklepu, podnieść jego efektywność oraz produktywność.
LS Central (dawniej LS NAV) to kompletne narzędzie usprawniające zarządzanie wielokanałową sprzedażą detaliczną. Tego typu oprogramowanie branżowe idealnie dopasowuje się do potrzeb różnego typu firm z branży retail. Oferuje szerokie spektrum funkcjonalności, które są wymagane przy efektywnym zarządzaniu wszystkimi operacjami i procesami – począwszy od siedziby głównej, aż po terminale POS. To proste oprogramowanie branżowe pozwala zarządzać i planować działania z „zaplecza”. LS Central umożliwia śledzenie sprzedaży, stanów magazynowych, życia produktu poprzez wszystkie kanały sprzedaży – w punktach sprzedaży, na platformie e-commerce oraz mobilnie.
Działaj szybko i efektywnie wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku. Minimalizuj ryzyko i maksymalizuj korzyści. LS Central oferuje szereg narzędzi, które znacząco wpływają na jakość obsługi klienta, który chętnie wraca do sklepu zarówno on-line, jak i stacjonarnie. Wybierz oprogramowanie branżowe, które przeniesie Twój biznes w nową erę handlu. Oprogramowanie LS Central dla branży retail jest w szczególności dopasowane do sklepów z branż: moda, elektronika, meble, sklepy wolnocłowe, żywność i supermarkety, inni.
Przemysław Madejski, Dyrektor Operacyjny, Cross Poland Sp. z o.o.
Zarządzanie w siedzibie głównej
Zarządzanie cyklem życia produktu
Manualne i automatyczne zarządzanie produktem
Dynamiczna hierarchia, atrybuty i inne
Grupowanie produktów
Zarządzanie ceną, ofertą, kuponami i kampanią
Funkcja „Open-to-buy”
Automatyczne prognozowanie i uzupełnianie braków
Zarządzanie siecią franczyzową
Zarządzanie personelem
Zarządzanie programem lojalnościowym
Zamówienia specjalne
Raportowanie i analiza sprzedaży
Zapobieganie stratom
Zarządzanie w Back Office
Dashboardy dla operacji magazynowych
Zarządzanie terminalami POS
Zarządzanie gotówką
Liczenie stanów magazynowych i korekty dzięki prostym arkuszom
Uzupełnianie zapasów
Zamówienia zakupu
Historia sprzedaży
Raporty dziennego zakończenia sprzedaży
Elastyczna architektura
Zarządzanie w Sklepie
Szybka kasa
Prosta obsługa
Wiele interfejsów użytkownika
Cross selling
Potężna wyszukiwarka
Zarządzanie programem lojalnościowym
Wiele form płatności
Zamówienia specjalne w POS
Sprzedaż przez urządzenia mobilne
Mobilny POS
Mobilne aplikacje lojalnościowe
Portal lojalnościowy
e-Commerce
Mobilne zarządzanie zapasami
Zarządzanie stanami magazynowymi
Liczenie stanów magazynowych i korekty
Pełna integracja z Microsoft Dynamics 365 Business Central
Rozwiązanie LS Retail jest kompatybilne z systemem ERP. Umożliwia dostęp do różnych modułów Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV), jak na przykład do Sprzedaży, Marketingu, Finansów, Magazynu i Serwisu.
Pełna kontrola nad transakcjami
Codziennie, do terminali POS wprowadza się setki transakcji. Są one źródłem wartościowej wiedzy na temat produktów, nabywców, kasjerów i sklepów. Narzędzie Retail Back Office w pełni zintegrowane z oprogramowaniem ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, pozwala maksymalizować osiągnięte korzyści z informacji, z których generowane są wartościowe raporty.
Elastyczność i swoboda korzystania
Retail Back Office to potężne narzędzie branżowe wspomagające zarządzanie operacjami bez potrzeby korzystania z terminali POS. Wszechstronność tego rozwiązania automatyzacje operacje zgodnie z charakterystyką konkretnego środowiska detalicznego. Umożliwia dopasowanie nabywcy ceny, sposobu zawierania transakcji sprzedaży, a nawet metody zarzadzania przestrzenią w sklepie.
Dostęp on-line i na żądanie
Retail Back Office umożliwia tworzenia raportów oraz śledzenia transakcji poczynając od źródła pochodzenia. W ciągu minuty można stworzyć szczegółowy i kompletny raport. Wystarczy wybrać z szerokiego zakresu raportów i analizować wyniki każdego z okresów sprzedaży według dowolnych kryteriów. Można analizować obciążenie i rentowność, zmianę kasjerów, działy, sekcje sklepowe, półki sklepowe, grupy produktów, zapasy, a nawet rozmiary, style i kolory zapasu.
Kontrola cen
Możesz swobodnie łączyć ceny z różnymi zapasami i terminalami POS. System wspiera zarzadzanie cenami dla wielu różnych typów zapasów, włączając w to mnogość kombinacji funkcji „dobierz i połącz” oraz rabatów ilościowych.
Etykiety cenowe
Dzięki Retail Back Office zyskujesz dostęp do tworzenia etykiet półkowych oraz plakatów. Projektujesz je wg swoich potrzeb, tak, by były zgodne z tożsamością Twojej firmy. Retail Back Office rejestruje zmiany w zapasach i automatycznie tworzy nowe etykiety, gotowe do drukowania.
Kampanie promocyjne
Dzięki rozwiązaniu, masz możliwość śledzenia efektów prowadzonej kampanii promocyjnej. Możesz określić efektywność prowadzonych działań marketingowych.
Rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb
Retail Back Office może być tak skonfigurowane, by dopasował się do potrzeb każdego użytkownika. Można określić jak terminale POS maja być obsługiwane przez Retail Back Office. Umożliwia zarządzanie cenami, typami płatności, rabatami, kasjerami.
Zarządzanie finansami i księgowością
Rozwiązanie umożliwia pełen, kompletny wgląd w płatności kontrahentów, a zarazem wpływa na znaczne skrócenie czasu spływu należności.
Sprawna komunikacja klient/serwer
System zapewnia najlepsze wykorzystanie sprzętu i sieci oraz gwarantuje bezpieczeństwo danych w rozwiązaniu.
Rutynowe zamykanie sklepu
Rutynowe zamykanie sklepu jest kontrolowane w Retail Back Office przez harmonogram, który może być konfigurowany indywidualnie zgodnie z typem organizacji. Nie jesteś zmuszony do czekania aż sklep zostanie zamknięty, aby mieć dostęp do aktualnych wyników.
Księgowanie w czasie rzeczywistym
System posiada zintegrowaną, działającą w czasie rzeczywistym księgowość i narzędzia kontroli magazynu co oznacza, ze transakcje z punktów sprzedaży są replikowane do Retail Back Office zgodnie z predefiniowanym harmonogramem. Stamtąd mogą być zaksięgowane w dowolnym momencie.
Pełna obsługa metod płatności
LS POS pozwala na zarzadzanie tyloma płatnościami ile jest koniecznych i używania ich jako różnych metod na przykład: karty kredytowe, czeki, obciążenia konta lub gotówka, nawet w jednej transakcji. Ponadto można przenosić nabywców pomiędzy stanowiskami obsługi lub nawet lokalizacjami.
Dostęp do szczegółowych informacji
Raporty pokazujące godzinowa sprzedaż, zyski i koszty, sprzedaż według działów, pokazujące sumy i wiele, wiele więcej są standardowa procedura systemu LS POS.
Księgowanie w czasie rzeczywistym
System posiada zintegrowaną, działającą w czasie rzeczywistym księgowość i narzędzia kontroli magazynu co oznacza, ze transakcje z punktów sprzedaży są replikowane do Retail Back Office zgodnie z predefiniowanym harmonogramem. Stamtąd mogą być zaksięgowane w dowolnym momencie.
Przemysław Madejski, Dyrektor Operacyjny, Cross Poland Sp. z o.o.