Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - www.IT.integro.pl
26229
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-26229,page-child,parent-pageid-4991,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja: Poznań

Wynagrodzenie: UoP: 4.500- 6.500 PLN brutto

Jesteśmy pionierem i niekwestionowanym liderem wdrożeń Microsoft Dynamics NAVw Polsce. W 140-osobowym zespole IT.integroznaleźć można nie tylko konsultantów – wdrożeniowców, ale również innych specjalistów, bez których firma nie mogłaby sprawnie realizować tak wielu projektów.

 

Nasz Dział Obsługi Klienta dba o terminowe rozliczenia prac projektowych, prowadzi analizę potrzeb klienta, przygotowuje oferty, zapewnia płynny obieg dokumentów czy pozostaje w komunikacji z klientami w przypadku zmian i nowości w aplikacji. Portfel naszych klientów stale rośnie, dlatego dziś poszukujemy kolejnejosoby, która dołączy do zespołu jako Młodszy specjalista ds. obsługi klienta.

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ?

  • Analizą potrzeb klienta
  • Przygotowaniem i składaniem ofert
  • Analizą oraz weryfikacją rozliczeń projektów wdrożeniowych
  • Prowadzeniem celowych akcji handlowych i marketingowych
  • Utrzymywaniem bieżących relacji z klientami
  • Opieką nad dokumentacją projektową i jej cyfrowym repozytorium

Zdobędziesz wiedzę z zakresu:

  • Systemów informatycznego zarządzania klasy ERP oraz modeli licencjonowania
  • Produktów oraz Usług Microsoft (w tym Microsoft 365, Microsoft Dynamics 365 i Microsoft Azure)
  • Obsługi systemów Microsoft Dynamics NAV oraz Microsoft Dynamics 365 Business Central

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Umiejętności budowania dobrych i trwałych relacji
  • Otwartości na potrzeby klienta i umiejętności ich analizowania
  • Umiejętności komunikowania się w skuteczny i przejrzysty sposób
  • Umiejętności działania pod presją
  • Płynnego posługiwania się językiem angielskim (Mile widziana znajomość drugiego języka obcego)
  • Umiejętności analitycznych dotyczących rozliczeń
  • Świetnej organizacji pracy

Oraz:

  • Podstawowych wiadomości z zakresu zarządzania procesami i projektami
  • Ogólnej orientacji w obszarze systemów klasy ERP i podstaw księgowości
  • Podstawowych wiadomości dotyczących infrastruktury informatycznej (hardware / software)

CZEGO TY MOŻESZ OD NAS OCZEKIWAĆ?

  • Dojrzałej kultury organizacyjnej i partnerskich relacji
  • Dobrej atmosfery w zespole, opartej na otwartej komunikacji
  • Wsparcia w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności
  • Pracy z nowymi technologiami i narzędziami

Informujemy, że Administratorem danych jest  IT.integro z siedzibą w Poznaniu przy ul. Ząbkowickiej 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez IT.integro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Proces rekrutacji  i ścieżka rozwoju w IT.integro