Zarządzanie relacjami z klientem

Jak budować trwałe relacje z klientem? Pielęgnowanie relacji z klientem a zwiększenie sprzedaży

Współczesny krajobraz biznesowy zmienia się za sprawą nowego modelu sprzedaży. Zarządzanie procesami sprzedaży wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Nieustannie rozwijające się technologie i ulepszane narzędzia to tylko jedna z przyczyn pojawienia się nowego trendu. Największe zmiany nastąpiły jednak w sposobie myślenia konsumentów. Jeśli zrozumiesz mentalność docelowego klienta i właściwie dostosujesz narzędzia i metody działania, twoje wyniki sprzedaży poszybują w górę.

Wyobraź sobie, że twoje relacje z klientami opierają się na szczerości i wzajemnym zaufaniu

Klienci zwracają się do Ciebie o pomoc w rozwiązaniu konkretnych problemów i trudności na każdym etapie procesu sprzedaży. Jako sprzedawca świadomy ich potrzeb i wymagań, jesteś w stanie dostarczyć skuteczne rozwiązania oraz zapewnić korzyści i wartości, których oczekują. Pomyśl, w jaki sposób wpłynęłoby to na realizację celów sprzedażowych.

Nowy trend otwiera przed sprzedawcami nie tylko nowe możliwości, ale także nowe wyzwania. Dostęp do niezliczonej liczby źródeł informacyjnych oznacza większy chaos spowodowany nadmiarem przekazów oraz trudności w zapewnieniu realnych korzyści biznesowych. A to zaledwie kilka wyzwań, z jakimi może się mierzyć współczesny handlowiec.

Warto przyjąć nowe podejście do procesu sprzedaży

Zgodnie z nową koncepcją, działania sprzedażowe należy ukierunkować na budowanie trwałej, wartościowej i pozytywnej relacji z klientem oraz pielęgnowanie jej, także po sfinalizowaniu sprzedaży. Wymaga to starannego przemyślenia obecnych metod komunikacji i budowania relacji, nie tylko pod kątem wykorzystywanych narzędzi, ale sposobów ich użycia.

Wdrożenie nowej strategii sprzedażowo-marketingowej ułatwi Ci budowanie i umacnianie więzi z klientem. Im większe zaufanie klientów do sprzedawcy, tym wyższy poziom realizowanych zakupów. Stali, lojalni klienci wydają 67% więcej niż nowi klienci.

Stwierdzenie, że lojalność klienta jest kluczem do sukcesu w sprzedaży, nie jest niczym odkrywczym. Budowanie lojalności klienta wobec marki to proces długotrwały i złożony. Nie sztuką jest zdobycie klienta, ale utrzymanie jego poczucia przywiązania oraz stałego zainteresowania twoją ofertą. Jest to możliwe poprzez optymalne zarządzanie relacjami z klientem.

Wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się sprzedawcy na poszczególnych etapach sprzedaży

W poniższym artykule przedstawiono wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się sprzedawcy na poszczególnych etapach procesu sprzedaży. Omówiliśmy także, w jaki sposób wykorzystać zaawansowane narzędzia i techniki w wyszukiwaniu potencjalnych klientów, budowaniu lojalności i zaufania oraz realizacji celów sprzedażowych.

Etap 1. Właściwa klasyfikacja potencjalnych klientów

Projektując zarządzanie relacjami z klientem i skuteczny proces sprzedaży, pomyśl w jaki sposób zbudować wartościową i pozytywną relację z klientem, a także jak wzmocnić jego zaufanie i lojalność. Pamiętaj, że im wyższy poziom zaufania, tym lepsze szanse na zwiększenie sprzedaży. Poszukiwanie potencjalnych klientów jest pierwszym etapem procesu sprzedaży. Nie chodzi o to, aby nawiązać kontakt z jakimkolwiek potencjalnym odbiorcą, ale by dotrzeć do kluczowych osób decyzyjnych, odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji dotyczących zakupów.

Gdy porównamy metody i narzędzia pracy wykorzystywane przez sprzedawców kilka lat temu z tymi, które stosują obecnie, łatwo zauważyć, że różnorodność narzędzi i zasobów, jakimi dysponuje współczesny sprzedawca jest znacznie większa. Im więcej kanałów komunikacji, z których korzystasz (Internet, portale społecznościowe, profesjonalne grupy dyskusyjne), tym większe szanse, że nasza „przynęta” przyciągnie większą grupę docelową i pozwoli na skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. Jak jednak rozpoznać tych właściwych? Prowadzenie działań sprzedażowych na oślep, bez przemyślanego planu i zdanie się na los szczęścia, nie przyniesie z pewnością spodziewanych korzyści. Proces identyfikacji potencjalnych klientów może przynosić rozmaite wyzwania.

Wyzwanie: Identyfikacja kluczowych osób decyzyjnych

Twoim głównym zadaniem jest próba dotarcia do szerokiego grona kluczowych i najbardziej wpływowych osób w firmie, pracujących w różnych obszarach i pełniących rozmaite funkcje. To, że poświęciłeś sporo czasu i energii na ich wyszukiwanie, nie jest gwarancją znalezienia tych właściwych. Jeśli zamierzasz współpracować z przedsiębiorstwem, w którym stale zmieniają się role pracowników lub cała firma podlega dynamicznym zmianom, przygotuj się na spore wyzwanie.

Rozwiązanie:

Załóżmy, że jesteś w stanie nawiązać kontakt z każdym pracownikiem odpowiedzialnym za podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie. Przemyśl i rozważnie zaplanuj swoją komunikację sprzedażową. Konkretne działania, poszeregowane według ważności, skieruj do najbardziej obiecujących potencjalnych odbiorców. Wykorzystaj bazę istniejących kontaktów, aby dotrzeć do nowych, a następnie utwórz listę tych, które najlepiej rokują.

Z całą pewnością, technologia ułatwia nawiązanie pierwszego kontaktu z klientami o największym potencjale sprzedażowym – najbardziej wpływowymi osobami decyzyjnymi w firmie. Korzystając z narzędzia LinkedIn, platformy skupiającej profesjonalistów z całego świata, oraz oferowanych przez platformę funkcji (np. możliwość przeglądania list kontaktów znajomych, funkcja podpowiedzi) możesz jeszcze bardziej zwiększyć grupę docelowych odbiorców.

Zastosowanie technologii analityki predykcyjnej oraz uczenia maszynowego usprawni twoje poszukiwania w oparciu o nowo pozyskane dane, nie tylko dane historyczne dotyczące przeszłych zachowań konsumenckich. Na ich podstawie, przygotujesz spersonalizowane działania sprzedażowe i marketingowe, a także obiektywną jednakowo rozumianą przez wszystkich definicję potencjalnego klienta.

Wyzwanie: Budowanie wiarygodności w oczach klientów

W przeszłości, działania sprzedażowe polegały w znacznym stopniu na telefonicznym kontaktowaniu się z potencjalnymi klientami oraz wielokrotnym prezentowaniu tej samej oferty, bez zbudowania wcześniejszej relacji, nawet czysto marketingowej (metoda „cold calling”). Dzisiejsi konsumenci są bardziej wymagający, a ty dzięki bardziej zaawansowanym i skuteczniejszym narzędziom, możesz jeszcze lepiej dostosować swoją ofertę i znacznie skrócić cykl sprzedaży.

Obecnie, metoda „cold calling” wyraźnie traci na popularności. Mimo to, docieranie do potencjalnych klientów za pośrednictwem platform społecznościowych i poczty elektronicznej jest ciągle skutecznym sposobem nawiązania pierwszego kontaktu. Stosując technikę „warm calling” (telefon do osoby, o której mamy więcej danych i która sama wyraziła chęć kontaktu i zapoznania z naszą ofertą) aż czterokrotnie zwiększasz prawdopodobieństwo finalizacji sprzedaży. Zmiana techniki z „cold calling” na „warm calling” nie jest jednak taka prosta.

Rozwiązanie: Aby usprawnić zarządzanie relacjami z klientem należy skorzystać z istniejącej bazy kontaktów, co pozwoli zwiększyć szanse otrzymania informacji zwrotnej od nowo pozyskanych potencjalnych klientów. Poszerz zasięg swoich działań, a także grono potencjalnych klientów bazując na sieci kontaktów w danej firmie lub referencjach i poleceniach twoich kolegów. Jeśli pierwsza próba nawiązania kontaktu z pracownikiem firmy zakończyła się sukcesem, wykorzystaj to, aby dotrzeć do pozostałych pracowników. Próbuj regularnie poszerzać swoją sieć kontaktów.

Namierzenie właściwych leadów to już połowa sukcesu. Na kolejnym etapie, wykorzystuj wszystkie dostępne narzędzia, aby nawiązać jeszcze bliższe relacje z klientem, uzyskać bardziej szczegółowe dane na jego temat, a także bezproblemowo i sprawnie komunikować się z poziomu dowolnego urządzenia.

Etap 2. Pielęgnuj relacje z potencjalnym klientem

Kształtowanie relacji biznesowych to niekończąca się praca. Nawiązanie kontaktu z potencjalnie idealnymi docelowymi klientami nie wystarczy. Musisz nieustannie zabiegać o ich względy. W sprzedaży oznacza to, że dostarczasz im dokładnie tego, czego potrzebują. Pomyśl, jak wyglądałyby twoje miesięczne raporty sprzedaży, gdybyś był w stanie przewidzieć indywidualne potrzeby twoich klientów, dostarczać im wartościowe produkty spełniające ich wymagania, a także przydatne informacje, dzięki którym usprawnią działanie swojego przedsiębiorstwa.

W obecnej rzeczywistości rynkowej, łatwiej powiedzieć niż zrobić. Zarządzanie relacjami z klientem realizowane jest poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi, dzięki którym stawisz czoło wyzwaniom, które mogą pojawić się na drodze.

Wyzwanie: Przyciąganie uwagi klienta

Żyjemy w epoce nadmiaru informacji. Dzięki stale udoskonalanym narzędziom technologicznym oraz licznym kanałom komunikacji, docieranie do właściwych odbiorców jest znacznie łatwiejsze niż kiedyś. Każdego dnia, konsumenci są zalewani falą komunikatów marketingowych. Niezmiernie trudno jest przebić się przez szum informacyjny, przykuć ich uwagę na dłużej, a jeszcze trudniej uzyskać informację zwrotną.

Rozwiązanie: Budowanie i pielęgnowanie wartościowych i pozytywnych relacji z klientem jest filarem  prowadzenia biznesu. Zastosowanie najnowocześniejszych technologii to za mało. Dostępne narzędzia umożliwiające pozyskanie informacji o kliencie lub potencjalnym nabywcy należy wykorzystać jeszcze przed nawiązaniem spersonalizowanego kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej, podczas rozmowy telefonicznej lub bezpośredniego spotkania. Dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym, łatwej i szybciej zidentyfikujesz bolączki i problemy potencjalnych klientów. Znajdując skuteczne rozwiązania oraz wspierając ich w pokonywaniu trudności i przeszkód, zdobędziesz ich zaufanie. Na bieżąco monitoruj ich aktywność w mediach społecznościowych, poruszane przez nich tematy i problemy, a także udostępniane treści, poprawiając zarządzanie relacjami z klientem.

Wyzwanie: Role pracowników w organizacji oraz ich cele biznesowe stale się zmieniają.

Trzymanie ręki na pulsie może być trudne, jeśli lista twoich klientów wciąż się wydłuża.

Rozwiązanie: Niezmiernie ważne jest, aby starać się dotrzymać kroku zmianom. Tylko wtedy będziesz w stanie budować nowe relacje, umacniać zaangażowanie i zaufanie odbiorców, a w rezultacie uefektywnić zarządzanie relacjami z klientem. Dzięki uczeniu maszynowemu oraz systemowi powiadomień wysyłanych w czasie rzeczywistym, możesz prognozować zachowania klientów oraz planować działania, które przynoszą najlepsze rezultaty.

Istnieje szeroki wachlarz pozornie drobnych działań, które otworzą ci drzwi do nowych możliwości biznesowych. Jeśli jeden z twoich kontaktów zmienił miejsce pracy, masz świetną okazję, aby zainicjować rozmowę, zapytać o nowe stanowisko lub życzyć mu powodzenia. Jeśli otrzymasz odpowiedz, twoje szanse na utrzymanie ciągłości komunikacji rosną. Wykorzystuj każdą możliwą okazję, aby nawiązywać nowe kontakty, na przykład poprzez regularne uczestnictwo w konferencjach i innych wydarzeniach branżowych.

Etap 3. Pozyskane kontakty przekuwaj w szanse sprzedaży

Klienci przychodzą do Ciebie z konkretnymi problemami, licząc na to, że pomożesz im  znaleźć skuteczne rozwiązania. A co, gdybyś mógł przewidzieć problem jeszcze zanim zauważy go klient? Koncepcja sprzedaży ukierunkowanej na budowanie relacji skupia się na szczerym zainteresowaniu i wsłuchaniu się w potrzeby i oczekiwania klienta.

Dużym wyzwaniem na tym etapie jest właściwe rozpoznanie pojawiających się możliwości nawiązania bliższego kontaktu oraz wyczucie odpowiedniego momentu, kiedy potencjalny klient jest chętny i gotowy, aby nas wysłuchać.

Wyzwanie: Zrozumienie potrzeb, problemów i bolączek klienta

Z pewnością znane są Ci niechlubne statystyki mówiące o tym, że zdecydowana większość kupujących (około 70%) przed spotkaniem ze sprzedawcą jest blisko podjęcia lub prawdopodobnie już podjęła decyzję o zakupie. Niewątpliwie, informacja o tym, że twój klient zdążył przeanalizować ofertę konkurencji i porównać ją z twoją i jest o krok od podjęcia ostatecznej decyzji o zakupie, nie ułatwia realizacji zaplanowanych przez ciebie działań sprzedażowych.

Rozwiązanie: Wbrew powszechnej opinii, kupujący wcale nie chcą być zdani wyłącznie na siebie podczas zakupów. Prawdą jest, że coraz rzadziej informacje niezbędne do podjęcia decyzji uzyskują od samego sprzedawcy. Mimo to, ciągle chętnie zwracają się do niego po specjalistyczną poradę, polegając na jego eksperckiej wiedzy o produkcie. Warto śledzić i monitorować treści, jakie twoje kontakty udostępniają w mediach społecznościowych oraz dyskusje, w których zabierają głos. Mając unikatowy wgląd w informacje dotyczące rozwoju firmy, aktualności i trendy, łatwiej poznasz bieżące potrzeby klienta, jego sposób myślenia oraz określisz etap w cyklu sprzedaży, na którym się obecnie znajduje.

Koncepcja sprzedaży ukierunkowanej na budowanie relacji skupia się przede wszystkim na osobie – kliencie, a nie zaplanowanych celach i działaniach sprzedażowych. Mając do dyspozycji narzędzia wspomagające budowanie relacji oraz kluczowe dane dotyczące klienta, możesz szybko i skutecznie rozwiązywać ich problemy, rozwiewać wątpliwości i obawy, budując wiarygodność i zaufanie.

Wyzwanie: Wyczucie właściwego momentu, kiedy klient jest gotowy poznać naszą ofertę.

Nie raz zapewne zdarzy się, że potencjalny odbiorca nie będzie zainteresowany ofertą lub zbyt zajęty, aby cię wysłuchać. Bombardowanie go informacjami i materiałami, na które nie jest gotowy, może go zniechęcić oraz osłabić wzajemne, długotrwale budowane relacje.

Rozwiązanie: Analiza dotychczasowej relacji z klientem. Warto opracować profil klienta na podstawie danych dotyczących zrealizowanych transakcji, częstotliwości kontaktów zarejestrowanych w systemie CRM (ang. zarządzanie relacjami z klientem), aktywności w mediach społecznościowych oraz komunikacji elektronicznej. Zastosowanie analityki predykcyjnej pozwoli ci namierzyć obiecujące szanse sprzedaży oraz zidentyfikować potencjalne trudności i przeszkody, a dzięki temu np. nie podejmować próby nawiązania kontaktu z klientem, kiedy ten jest zapracowany i nie może poświęcić ci czasu. Mając możliwość wglądu w dane dotyczące wszystkich relacji biznesowych, działaj proaktywnie: skup szczególną uwagę na tych kontaktach, które wymagają większego zainteresowania i zaangażowania z twojej strony, daj nieco więcej przestrzeni tym, którzy tego potrzebują.

Sięgając po narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, będziesz w stanie dokładnie określić, kiedy warto ponownie skontaktować się z potencjalnym klientem lub które z otrzymanych od niego wiadomości wymagają twojej szybkiej reakcji.

Etap 4. Buduj relacje biznesowe na dużą skalę

Głębokie i wartościowe relacje, które przetrwają próbę czasu to te, o które się dba i stale pielęgnuje. Łatwo jednak pielęgnować relacje z klientami, gdy jest ich zaledwie kilku. Kiedy ich grono się poszerza, zadanie to staje się coraz bardziej wymagające i czasochłonne. Samo znalezienie i zainicjowanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem to dopiero początek. Aby relacja przyniosła jak najwięcej obopólnych korzyści, musi być długotrwała, a także mieć duży potencjał rozwojowy.

Wyzwanie: Utrzymywanie pozytywnych relacji z szerokim gronem klientów które regularnie się powiększa, może z czasem stać się wymagające.

Rozwiązanie: Opracuj spersonalizowane treści, które będziesz mógł udostępnić klientom wtedy, gdy będą na to gotowi. Nie daj się zaskoczyć i bądź zawsze przygotowany. Wyobraź sobie, że na wyciągnięcie ręki masz wszystkie niezbędne dane dotyczące potencjalnych klientów. Możesz szybko dowiedzieć się, czy i kiedy zapoznali się z dostarczonymi przez ciebie treściami i materiałami, a także kiedy udostępnili je kluczowym osobom decyzyjnym w firmie.

Dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego oraz analityki predykcyjnej, wgląd w tego typu dane jest możliwy. Pójdź o krok dalej i wyobraź sobie możliwość śledzenia zainteresowań, preferencji oraz aktywności klienta. A wszystko po to, by jeszcze lepiej dopasować i spersonalizować ofertę do jego potrzeb i oczekiwań. Pamiętaj o tym, że wraz z szybkim wzrostem sprzedaży, wzrasta potrzeba wykorzystania nowoczesnych narzędzi i technik, które będą wspomagać budowanie, rozwijanie i pielęgnowanie relacji z klientem.

Wyzwanie: Skuteczne zarządzanie ogromnymi ilościami danych

Im więcej pozyskanych kontaktów oraz kanałów komunikacji, na których aktywnie działasz, tym trudniej nimi zarządzać. Narzędzia CRM, rozwiązania zwiększające wydajność pracy, media społecznościowe –  jednoczesne użycie wszystkich tych narzędzi pozwoli ci uzyskać kompleksowy obraz relacji i powiązań biznesowych. Planowanie działań sprzedażowych w oparciu o dane pochodzących tylko z jednego źródła może być mało efektywne.

Rozwiązanie: Określ priorytety zadań oraz kierunek dalszych działań, aby stale trzymać rękę na pulsie. Dzięki rozwiązaniom bazującym na technologii uczenia maszynowego i analityki predykcyjnej, uzyskasz cenny wgląd  w kluczowe dane niezbędne do planowania dalszych działań. Integracja z systemem CRM umożliwi ci skuteczne śledzenie działań sprzedażowych przy jednoczesnym monitorowaniu relacji z klientem i lepsze zarządzanie relacjami z klientem.

Narzędzia automatyzujące pracę pozwolą ci usprawnić zarządzanie kontaktami oraz przyspieszyć finalizację sprzedaży. Intuicyjny interfejs użytkownika, zaawansowane funkcje zwiększające wydajność pracy oraz aplikacje mobilne umożliwiają szybką i wydajną obsługę sprzedaży.

Budowanie relacji z wykorzystaniem funkcjonalności systemu ERP

Wkraczając na ścieżkę zmian, jakie wprowadza transformacja cyfrowa, organizacje potrzebują nowego typu aplikacji biznesowych. Rozwiązań, które połączą bogatą funkcjonalność oprogramowania ERP z korzyściami, jakie ofiaruje mobilność, sztuczna inteligencja, chmura obliczeniowa i Business Intelligence. Wymagają ściśle zintegrowanych narzędzi biznesowych, które dopasowane są do potrzeb współczesnego rynku oraz klientów oraz które zapewnią pełną kontrolę nad organizacją, swobodny dostęp do kompletnych danych, które pozwolą podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Microsoft Dynamics NAV jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych przedsiębiorców. Oparty na chmurze Microsoft Azure, wprowadza nas w świat oparty na sztucznej inteligencji, mobilności, Internecie Rzeczy, narzędziach analitycznych.

System integruje dane pochodzące z wielu obszarów organizacji oraz wspiera planowanie i optymalizację procesów biznesowych. Zapewnia wszystkim użytkownikom różnych szczebli i oddziałów bezpośredni dostęp do spójnych informacji w czasie rzeczywistym. Pracują oni w jednolitym środowisku, na wspólnej bazie lub hurtowni danych, które są dostępne także dla pracowników zdalnych.

Klasyfikacja kontaktów w systemie ERP

Microsoft Dynamics NAV wprowadza wiele rozwiązań, które umożliwiają prawidłową klasyfikację kontaktów, poprzez choćby personalizację widoków kontaktów, powalając rejestrować wszelkie informacje dotyczące relacji z danym kontaktem.

System ERP pozwala na:

  • wskazanie osób powiązanych z danym kontaktem,
  • ustawienie automatycznych alertów w przypadku, gdy podczas wprowadzania danych kontaktu wykryje, że informacje te już istnieją,
  • przeglądanie perspektyw sprzedaży i nabywców w zależności od grup definiowanych na podstawie pytań profilowych,
  • generowanie ofert dla potencjalnych nabywców oraz tworzenie dokumentów sprzedaży dla konkretnych osób kontaktowych w module zarządzania zamówieniami sprzedaży,
  • zintegrowanie kontaktów zapisanych w Dynamics NAV z People Hub w systemie Office 365 lub Microsoft Outlook,
  • synchronizowanie kontaktów systemu z Office 365 lub Microsoft Outlook, przy czym możliwe jest ustawienie automatycznej synchronizacji w tle o określonej godzinie oraz korzystanie z filtrów, które pozwalają przy synchronizacji wybrać tylko te kontakty Microsoft Dynamics NAV.

System ERP pozwala na segmentację, profilowanie i klasyfikację kontaktów.

Dzięki funkcjonalności Zarządzania zadaniami pozwala na organizację działań powiązanych z marketingiem i sprzedażą. Definiowanie zadań do wykonania, które można powiązać z kontaktami i kampaniami. Przypisywanie zadań innym użytkownikom lub zespołom zarejestrowanym w systemie wpływa na optymalizację pracy zespołu sprzedażowego.

Użytkownik może na przykład zobaczyć liczbę przypisanych zadań lub numer kontaktu zaangażowanego w ich wykonanie. Zadania można grupować według kampanii, sprzedawców, zespołów oraz kontaktów.

Integracja z klientem Microsoft Outlook i Microsoft Exchange

Dla większości pracowników działu sprzedaży i marketingu w budowaniu relacji z kontaktami pomocne jest korzystanie z narzędzi zarządzania zadaniami oraz z funkcji  kalendarza. Znaczna część zewnętrznej komunikacji odbywa się za pomocą programu Microsoft Office Outlook.

Integracja systemu Microsoft Dynamics NAV z programem Outlook jest więc niezwykle istotna w czasie pracy w aplikacji CRM. Po wprowadzeniu danych takich jak zadanie lub kontakt informacje są automatycznie uaktualniane w programie Outlook. Nie ma potrzeby dwukrotnej aktualizacji tych samych danych w obu aplikacjach.

Lepszy widok na przyszłość: Zarządzanie relacjami z klientem w sprzedaży przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii

Nowa koncepcja sprawdza się na wszystkich etapach realizacji sprzedaży, począwszy od identyfikacji potencjalnych klientów, właściwe zarządzanie nimi, budowanie pozytywnych relacji oraz przekształcanie ich w szanse sprzedaży. Wszystkie te działania można realizować na szeroką skalę. Jako sprzedawca, nie masz pewności dokąd zaprowadzi cię twoja ścieżka kariery.

Już wiesz, jak ważne jest budowanie wartościowych i trwałych relacji w biznesie. Wdrażając nowoczesne technologie, usprawnisz komunikację i współpracę z klientem oraz działania ukierunkowane na budowanie i podtrzymywanie zaufania i lojalności, a także zwiększenie sprzedaży.