Salony kosmetyków KIKO korzystają z LS Retail - www.IT.integro.pl
4157
post-template-default,single,single-post,postid-4157,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
system erp

Salony kosmetyków KIKO korzystają z LS Retail

Nasza firma wspomaga rozwój sieci salonów KIKO jako największy w Polsce dostawca usług wdrożeniowych w zakresie oprogramowania dla sieci handlowych – LS Retail. Należąca do grupy Percassi, spółka KIKO Milano to popularna włoska marka posiadająca ponad 500 sklepów w Europie. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym KIKO otwiera swoją sieć.

W większości swoich salonów KIKO Milano używa zbudowanego w oparciu o Microsoft Dynamics NAV oprogramowania LS Retail. Otwierając nowe salony w Polsce, firma Percassi skorzystała z rekomendacji centrali LS Retail, która wskazała IT.integro jako partnera wdrożeniowego wyróżnionego tytułem LS Retail Gold Partner. IT.integro jest również dostawcą polskiej wersji językowej oraz polskiej funkcjonalności LS Retail zapewniającej pełną zgodność systemu z wymaganiami Ministerstwa Finansów.

„Podobnie jak w przypadku naszych wcześniejszy klientów takich jak LS Waikiki, Oggi, Sprider Stores, nasza współpraca z Percassi obejmowała nie tylko samo wdrożenie systemu, ale również doradztwo w zakresie uruchomienia salonów w Polsce i fiskalizacji kas rejestrujących. Wdrożenie LS Retail dla sieci salonów KIKO koncentrowało się na lokalizacji językowej specyficznych modyfikacji systemu wprowadzonych przez Percassi oraz przygotowaniu modułu do obsługi drukarek fiskalnych. Przeprowadziliśmy również kontrolę zgodności procesów realizowanych w salonach z procesami centrali” – mówi Jakub Abram, Kierownik Projektu w IT.integro.

W trakcie wdrożenia opracowano niezbędny interfejs i przyciski dla stanowisk kasowych, a także parametry wydruku faktur fiskalnych, paragonów oraz raportów dobowych. Nasza firma pośredniczyła również w zakupie drukarek fiskalnych oraz przeprowadziła testy zainstalowanych urządzeń.

Już od pierwszych dni działalności salony KIKO przyciągają tłumy klientów, nie tylko bogatym asortymentem obejmującym ponad 1000 produktów, ale i nowoczesnym wystrojem. Uruchomienie sieci w Polsce będzie zapewne kolejnym sukcesem firmy Percassi, która zarządza również rozwojem takich sieci jak Nike, Ferrari, Raulph Lauren, Levi’s i Gucci.

Obecnie Percassi opracowuje program lojalnościowy dla klientów swoich salonów. Wdrożenie tego programu oraz rozwój sieci salonów KIKO w Polsce będzie kolejnym etapem współpracy potentata branży detalicznej – Pescassi i IT.integro.