Za nami konferencja BC Customer Day 2021

W listopadzie oraz na początku grudnia odbyła się konferencja dedykowana klientom IT.integro – BC Customer Day 2021. Zorganizowaliśmy ją w trzech terminach do wyboru – 16.11, 25.11 oraz 2.12. Ze względu na wciąż dynamicznie zmieniającą się sytuację epidemiologiczną, wszystkie spotkania zostały zrealizowane w formie online.

Wydarzenie było kluczowe z perspektywy przedstawienia klientom zmian w obszarze naszej polityki i produktów Microsoft’u, a także pozwoliło odpowiedzieć na pytanie, dlaczego migracja do nowej wersji systemu Dynamics 365 Business Central jest nieunikniona.

BC Customer Day 2021, czyli dlaczego warto inwestować w innowacyjność?

Klienci IT.integro mieli okazję obejrzeć 7 prelekcji przygotowanych przez naszych 7 ekspertów. Ideą spotkań było przybliżenie trendów, kierunków rozwoju technologii i kluczowych zmian jakie dotknęły zarówno system ERP Dynamics 365 Business Central, jak również powiązane z nim produkty. Microsoft znajduje się obecnie na czwartym miejscu wśród najbardziej innowacyjnych firm w skali globalnej, a kwota zainwestowana przez niego w rozwój technologiczny wyniosła w tym roku blisko 20,7 miliardów dolarów. Już sama ta zawrotna kwota powinna przywodzić na myśl pytanie, jak bardzo w ostatnim czasie rozwinął się Dynamics 365 Business Central względem poprzednich wersji. A więc kluczowe pytanie postawione w trakcie BC Customer Day 2021.

Starsze wersje systemu ustępują nowym wydaniom

Podczas prelekcji przybliżyliśmy uczestnikom warunki dalszego utrzymania starych wersji Dynamics NAV oraz Business Central, zaznaczając, które z nich utraciły już swój okres wsparcia oraz które będą traciły go wraz z nadchodzącymi aktualizacjami. Cykl życia produktu jest obecnie znacznie krótszy niż miało to miejsce w przypadku Dynamics NAV – stąd klienci pracujący na wersjach z poprzednich lat muszą liczyć się z koniecznością zmian. Konferencja była okazją do zaprezentowania możliwych scenariuszy aktualizacji systemu – zarówno w modelu on-premises, jak i on-cloud.

BC Customer Day

Strategia rozwoju produktów

Siłą rzeczy, zmiana cyklu życia systemu wymusza również na partnerach konieczność tworzenia i rozwijania swoich produktów w oparciu o najnowsze wydania oprogramowania. W czasie konferencji opowiedzieliśmy o tym więcej m.in. na podstawie planów rozwoju aplikacji Polish Functionality – Starter Pack. Rozwiązania dedykowanego obsłudze obszaru prawno-księgowego w zgodzie z polskimi (dynamicznie zmieniającymi się!) przepisami prawa.

Przybliżyliśmy również koncepcję platformy AppSource, która liczy obecnie już ponad 1300 aplikacji współpracujących z systemem. W tej chwili IT.integro udostępnia tam 7 autorskich rozwiązań, które użytkownicy mogą wykorzystywać do rozbudowania standardowego obszaru funkcjonalnego ERP.