NAV Customer Day

NAV Customer Day 2017

26 października b.r., w warszawskiej siedzibie Microsoft odbyła się konferencja zorganizowana dla klientów IT.integro, a zarazem użytkowników systemu Microsoft Dynamics NAV. Wydarzenie stało się platformą do wymiany opinii oraz poglądów pomiędzy prelegentami a uczestnikami. Poruszono wiele istotnych aspektów, takich jak formy współpracy i zasady licencjonowania oraz wskazano kierunki rozwoju systemu Dynamics NAV.

Koniec ery systemów ERP?

Wydarzenie rozpoczęła prezentacja poprowadzona przez Piotra Śledzia, Prezesa IT.integro oraz Przemysława Szudera, Dyrektora Segmentu Klientów Kluczowych, Małych i Średnich Firm oraz Partnerów z Microsoft.

Omówili oni zmiany, jakich jesteśmy świadkami. Powiedzieli, iż era cyfrowej transformacji niesie ze sobą ewolucję. Ewolucję technologiczną, strategii biznesowych, a także świadomości przedsiębiorców. Konkurencję wyprzedzą firmy, które podejmują szybkie decyzje, nie bojąc się zmian i korzystając z innowacji. Wkraczając w erę cyfrowej transformacji, liderzy muszą być świadomi wyzwań. Potrzeby zwrotu w kierunku nowych rozwiązań i modeli biznesowych. Odpowiedzią na potrzeby współczesnych przedsiębiorców jest Microsoft Dynamics NAV, oparty na chmurze, mobilności, narzędziach analitycznych. Zgodny z nowym nurtem przekształci organizację w inteligentne przedsiębiorstwo cyfrowe.

Kierunek rozwoju Microsoft Dynamics NAV

Podczas konferencji, Paweł Przybylski, Menadżer ds. Rozwoju i Zarządzania Siecią Partnerską oraz Krzysztof Zieliński, Opiekun Projektów Enterprise z IT.integro omówili strategię, jaką od lat realizuje Microsoft w obszarze rozwiązań biznesowych. Podkreślono trendy, takie jak mobilność, chmura obliczeniowa, integracja, cyfryzacja, Business Intelligence, Internet Rzeczy, OCR, czy sztuczna inteligencja. Omówiono również zmiany, zapowiedziane przez Microsoft podczas konferencji partnerskiej Directions EMEA 2017, która odbyła się w październiku b.r. Uczestnicy dowiedzieli się jakie nowości wprowadzono w wersji NAV 2018 oraz jakie możliwości zaoferuje rozwiązanie o roboczej nazwie Dynamics 365 „Tenerife”.

Rozwiązania wertykalne i horyzontalne

Podczas sesji poprowadzonej przez Przemysława Kniata, Menadżera ds. Sprzedaży i Radosława Dudziaka, Specjalisty ds. Obsługi Klienta, uczestnicy mogli zapoznać się z rozwiązaniami branżowymi i biznesowymi, które dostępne są w ofercie IT.integro. Prelegenci pokrótce przedstawili możliwości add-onów oraz korzyści, jakie mogą one zaoferować przedsiębiorcom.

Kiedy należy zdecydować się na upgrade systemu ERP?

Dużym zainteresowaniem cieszyła się sesja Witolda Szala, Wiceprezesa IT.integro, który odpowiedział dlaczego warto aktualizować system oraz kiedy klient powinien zdecydować się na upgrade, a kiedy na zakup nowej instalacji. Podczas prezentacji omówiono także metodykę wdrożeniową, narzędzia, możliwości oraz koszty aktualizacji.

System ERP w chmurze

Michał Szulda, Starszy Inżynier Systemowy oraz Sławomir Michalak, Kierownik Działu Obsługi Klienta przedstawili czym jest oraz jakie korzyści przynosi chmura obliczeniowa. Omówili proces migracji, koszty, możliwości oraz ograniczenia.

Formy współpracy i zasady licencjonowania

Podczas NAV Customer Day, Marek Danielak, Specjalista ds. Obsługi Klienta omówił składniki oraz strukturę licencji, a także postanowienia licencyjne. Sławomir Michalak, Kierownik Działu Obsługi Klienta oraz Małgorzata Waleszczyk, Specjalista ds. Obsługi Klienta przedstawili zmiany dotyczące współpracy z klientami w zakresie dokumentacji, typów umów oraz wymogów formalnych.

NAV Customer Day to jedyne tego typu wydarzenie w 2017 roku, w którym uczestniczyli przedstawiciele firm z całej Polski. Pozwoliło ono na bezpośrednie konsultacje z przedstawicielami IT.integro i Microsoft oraz omówienie indywidualnych aspektów współpracy. Kolejna edycja odbędzie się już za rok.