BUSINESSmeetup wirtualne konferencja dla przedsiębiorców

Cyfryzacja w procesie pozyskania oraz obsługi klienta

Jak marketingowcy radzą sobie z pozyskaniem odbiorców w cyfrowym świecie? Jak handlowcy budują relację z klientami, nie mając z nimi bezpośredniego kontaktu? Na te pytania eksperci odpowiedzą Państwu podczas wirtualnej konferencji BUSINESSmeetup, która odbędzie się 24 września 2020 roku. Mogą wziąć w niej udział zarówno przedsiębiorcy, menadżerowie, jak i specjaliści, którzy poszukują rozwiązań dla swoich organizacji. Będą mogli dowiedzieć się, jak przekształcić dotychczasowe procesy w firmie, uczestnicząc w prelekcjach poprowadzonych przez ekspertów z obszarów, takich jak zarządzanie, innowacje, technologia, IT, HR, sprzedaż oraz marketing. Zapraszamy do rejestracji na stronie www.BUSINESSmeetup.online.

Zmiany na rynku związane z postępem technologicznym, cyfryzacją, mobilnością oraz kryzysem wywołanym przez pandemię COVID-19 zmusiły przedsiębiorców do większej obserwacji rzeczywistości rynkowej i szybszego reagowania. Zmieniają się priorytety klientów, popyt, punkty styku marek z odbiorcami. Rozwijają się cyfrowe kanały komunikacji. Gwałtowne zmiany dotyczą nie tylko branży sprzedaży detalicznej, ale wielu innych.

Przenieś marketing z offline do online

O ile coraz trudniejsze i bardziej kosztowne jest poszukiwanie grupy odbiorców w sferze offline, tak dzięki dynamicznemu rozwojowi technologii oraz narzędzi marketingu cyfrowego – jest to coraz łatwiejsze w sferze wirtualnej.

Przedsiębiorstwa dotychczas nieobecne w digitalu lub obecne w minimalnym stopniu – mające jedynie stronę internetową www w formie prostej wizytówki oraz prowadzące firmowy profilu na Facebooku – zmagają się z ogromnym kryzysem, walczą o przetrwanie na rynku. Szukają nowych dróg pozyskania klientów, a są oni obecni w Internecie. Świadczą o tym regularnie rosnące statystyki, jeśli chodzi o wartość zakupów realizowanych on-line, średnią liczbę godzin korzystania z Internetu czy rozwój branży marketingu cyfrowego.

Przedsiębiorstwa branży handlu detalicznego, które dotychczas prowadziły swoją działalność jedynie stacjonarnie, obecnie starają się utworzyć kanał sprzedaży internetowej, tym samym wchodząc w dynamicznie rozwijającą się gałąź e-commerce. Wdrożenie systemu e-commerce nie jest jednak tak proste, jak możemy dowiedzieć się z wielu poradników dostępnych online. Wymaga to cyfryzacji wielu procesów realizowanych chociażby w obszarze magazynu i logistyki.

Digitalowe metody na konwersję

Biorąc udział w konferencji BUSINESSmeetup, dowiesz się, jakie pierwsze kroki należy podjąć, budując strategię marketingu cyfrowego dla swojej organizacji. Poznasz główne trendy, których nie należy zignorować, ale wykorzystać je na swoją korzyść, aby osiągnąć jak najlepsze efekty i wyprzedzić konkurencję. Zyskasz także praktyczną wiedzę na temat kluczowych narzędzi – z kilku tysięcy obecnie dostępnych – które warto przetestować.

Jak budować relacje z klientami?

Praca handlowców w dużej mierze opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientami. Handlowcy pracują nie tylko w swoim biurze, ale u klientów i w czasie delegacji. Kiedy pojawił się nakaz zachowania dystansu społecznego, handlowcy musieli zupełnie zmienić swoje podejście i tryb pracy. Wchodząc w nową rolę handlowca, jest on zobowiązany do wprowadzenia nowych rozwiązań, a także wprowadzenia nowoczesnych kanałów komunikacji. Chcąc zapewnić obsługę na najwyższym możliwym poziomie, wykorzystuje dostępne na wyciągnięcie ręki cyfrowe narzędzia komunikacji. Nie są one tymczasowym rozwiązaniem na czas kryzysu związanego z COVID-19. Na stałe wejdą do procesu komunikacji między klientami i przedsiębiorstwami – zarówno w sektorze B2C, jak i B2B.

Weź udział w e-konferencji dla biznesu BUSINESSmeetup!

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak wprowadzić strategię marketingu cyfrowego do swojej organizacji, a także jak wykorzystać cyfrowe narzędzia do komunikacji, aby zapewnić swoim klientom wysoki standard obsługi klienta mimo braku bezpośredniego kontaktu – weź udział w bezpłatnej wirtualnej konferencji BUSINESSmeetup. Wśród tematów prezentacji pojawią się również inne, związane z różnymi obszarami prowadzenia działalności.

Zarejestrować można się na stronie www.BUSINESSmeetup.online Ilość bezpłatnych miejsc jest ograniczona!