Dlaczego Microsoft Dynamics CRM jest niezbędny dla Twojej firmy?

Jednym z warunków rozwoju firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, zwiększenia ich produktywności oraz dochodowości, jest wdrożenie systemu CRM. Obecnie na rynku dostępnych jest kilka rozwiązań tego typu. Oprogramowanie Microsoft Dynamics CRM zalicza się do najbardziej renomowanych i to nie bez powodu.

Co zatem decyduje o jego popularności? Jakie są najważniejsze zalety wdrożenia systemu Dynamics CRM w firmie? Poniżej omawiamy pięć cech, które wyróżniają system CRM.

5 powodów dla których warto wybrać system Microsoft Dynamics CRM

Integracja

Microsoft Dynamics CRM to bezkonkurencyjne rozwiązanie z uwagi na jego wyjątkowe możliwości integracji z innymi narzędziami Microsoft. System CRM można płynnie skonsolidować z popularnymi programami pakietu Office. Został on bowiem zaprojektowany z myślą o wsparciu współpracy z wykorzystaniem platformy SharePoint.

Sprzedaż i marketing

Dla sprzedawców szczególne znaczenie ma optymalizacja działania systemu pod kątem potrzeb, związanych nie tylko z pracą stacjonarną, ale i mobilną. Elementem optymalizacji jest przyjazny i prosty w obsłudze interfejs. Dzięki funkcjom automatyzującym działania sprzedażowe można skrócić cykl sprzedaży oraz zapewnić sprzedawcom dostęp do wiedzy i informacji o potencjalnych oraz istniejących klientach. W rezultacie przekłada się to na lepsze wyniki konwersji szans sprzedaży w rzeczywistą transakcję. Możliwość monitorowania kampanii marketingowych to kolejna zaleta systemów CRM. Dynamics CRM pozwala na efektywne zarządzanie kampaniami i ocenę wyników analiz w celu określenia celów marketingowych.

Aplikacja i społeczność

Rynek aplikacji, tworzonych z myślą o Dynamics CRM, jest bardzo bogaty i nadal rozwija się dynamicznie. Tworzą je renomowani partnerzy, którzy są jednocześnie dostawcami powiązanych usług, zapewniając w ten sposób wysoką jakość. Dzięki temu, klienci otrzymują rozwiązania CRM idealnie dostosowane do ich potrzeb. 2 milionowa grupa użytkowników Dynamics CRM może liczyć na silne wsparcie społeczności CRM, która działa w ponad 80 krajach.

Korzyści z obsługi klienta

Najważniejszą koncepcją w funkcjonalności CRM jest obsługa klienta. Dzięki temu, że aplikacja umożliwia wszechstronne rejestrowanie wymiany informacji z istniejącymi klientami oraz powiązanych spraw, zespół obsługi klienta ma możliwość sprawnego i trafnego reagowania na potrzeby klientów i nabywców. Narzędzia zintegrowane z Dynamics CRM takie jak Outlook wspomagają zespół obsługi klienta.

Instalacja chmurowa czy lokalna

Elastyczność ma kluczowe znaczenie w świecie biznesu. Instalacja systemu CRM w chmurze to liczne korzyści, jakie daje zdalny dostęp do funkcjonalności. Dzięki priorytetowemu podejściu do kwestii zabezpieczeń, rozwiązania chmurowe są coraz bezpieczniejsze. Mimo to, nadal wiele firm nie decyduje się na umożliwienie mobilnego dostępu do systemu. Microsoft Dynamics CRM może być wykorzystywany przez firmy z sektora MŚP jako aplikacja lokalna bądź chmurowa.

Niezależnie od typu rozwiązania Microsoft Dynamics CRM zapewnia korzyści przedsiębiorstwom o różnej wielkości. Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw przekonują się o wartości CRM oraz jego znaczenia w zarządzaniu i rozwijaniu firmy. Microsoft z kolei dba o rozwój produktów, oferując rozwiązania, które spełniają potrzeby firm.