Elektroniczny Obieg Dokumentów

Webinar: Elektroniczny obieg dokumentów w Microsoft Dynamics NAV

6 marca 2018 roku odbędzie się webinar pod tytułem Elektroniczny obieg dokumentów z systemem ERP. Digitalizacja dokumentów firmowych. Skierowany on jest do przedstawicieli biznesu – małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą usprawnić zarządzanie dokumentacją w swojej organizacji z wykorzystaniem oprogramowania, bazującego na technologii OCR. Udział w spotkaniu on-line jest bezpłatny.

Czy nadchodzi koniec papierowej dokumentacji?

Rozwój technologii OCR oraz cyfrowa transformacja spowodowały, że papier ma coraz mniejsze znaczenie. Zostaje on wyparty przez nowoczesne rozwiązania biznesowe, które pozwalają ograniczyć koszty oraz zminimalizować nakłady pracy.

Szacuje się, że elektroniczny obieg dokumentów, wdrożony w polskich przedsiębiorstwach, pozwala zaoszczędzić czas i koszty obsługi dokumentacją o ponad 70 procent. Poprawia on poziom współpracy pomiędzy pracownikami, pozwala efektywniej zarządzać dokumentacją firmową, usprawnia przepływ informacji, a także przyśpiesza prace administracyjne.

Dodatkowo, posiadając dokumentację w wersji elektronicznej, użytkownicy systemu mają do niej dostęp z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Warto również podkreślić proekologiczny aspekt cyfryzacji. Elektroniczny obieg dokumentów jest szczególnie doceniany przez firmy wielooddziałowe, gdzie przepływ danych, faktur, zamówień jest utrudniony.

Zasady uczestnictwa w webinarze

Aby wziąć udział w webinarze wystarczy, wypełnić formularz i zarejestrować się na stronie internetowej Webinar – Elektroniczny obieg dokumentów . Spotkanie odbędzie się 28 lutego 2018 roku, w godz. 10:00 – 11:30. Udział jest bezpłatny, dostępny dla przedstawicieli małych i średnich firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie elektronicznego obiegu dokumentacji i możliwości systemu ERP – Microsoft Dynamics NAV.

Tematyka webinaru

Spotkanie poprowadzą specjaliści z obszaru rozwiązań Microsoft Dynamics NAV i Document Capture – Przemysław Kniat, Menedżer Sprzedaży i Marcin Pietrak, Konsultant z firmy IT.integro. Zaprezentują oni jak prawidłowo zorganizować obieg dokumentów w organizacji oraz uniknąć zbędnej papierologii. Wskażą metody, by podnieść efektywność realizowanych procesów biznesowych oraz korzyści jakie przyniesie digitalizacja dokumentów firmowych oraz technologia OCR.

Omówione zostaną także standardowe funkcjonalności z zakresu zarządzania dokumentacją, dostępne w Microsoft Dynamics NAV oraz rozbudowane możliwości, jakie oferuje moduł Document Capture

Pełna agenda znajduje się na stronie www.dynamicsnav.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow

 

elektroniczny obieg dokumentów

Zarządzanie dokumentacją w FBSerwis z Document Capture

Rozwiązaniem, które usprawnia proces obiegu dokumentów jest Document Capture. Jest to oprogramowanie służące do zarządzania dokumentacją papierową, oparte o technologię OCR. Moduł jest zintegrowany z systemem Microsoft Dynamics NAV i pozwala na przekazywanie do systemu ERP zeskanowanych faktur oraz dokumentów w momencie ich otrzymania. Document Capture usprawnia przepływ pracy poprzez zautomatyzowanie procesów akceptacji.

Document Capture został wdrożony w firmie FBSerwis. Spółka świadczy usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management), utrzymania przemysłowego, kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych i dotyczących efektywności energetycznej. Firma jest pionierem w zakresie usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

IT.integro, na życzenie klienta, przeprowadziło kastomizację rozwiązania, tworząc kilkaset alternatywnych, automatycznie określanych ścieżek akceptacji. System jest wykorzystywany przede wszystkim przez kierowników kontraktów, rozmieszczonych na terenie całego kraju. Wykorzystanie Document Capture w znaczącym stopniu uprościło oraz przyśpieszyło proces przepływu dokumentów.

Obieg papierowy, w przypadku modelu kontraktów rozproszonych w całej Polsce, nie sprawdzał się. Ścieżki akceptacji w formie papierowej trwały bardzo długo, gdyż nie było możliwości, by te dokumenty sprawnie przeprocesować – zauważa Michał Parafiniuk – Dzisiaj, dzięki Document Capture, możemy efektywnie monitorować procesy a dzięki licznym, spersonalizowanym ścieżkom akceptacji, dopasowaliśmy rozwiązanie do naszych potrzeb – dodaje.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji