Praca konsultantów NAV / 365 Business Central nie kończy się wraz z uruchomieniem projektu. Aby zapewnić naszym klientom komfort, swobodę pracy oraz bezpieczeństwo utworzyliśmy profesjonalny dział wsparcia Helpdesk Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV. Podczas codziennego użytkowania systemu ERP, pojawiają się zdarzenia i sytuacje, które mogą wpłynąć na ciągłość i efektywność pracy. Często wynikają one z błędów, bądź niepełnej wiedzy użytkowników, którzy jeszcze niewystarczająco poznali funkcjonalności oprogramowania ERP. Aby uchronić się przed zaskakującymi sytuacjami, zaufaj specjalistom!
Wsparcie realizowane dla 140 instalacji
Pomoc udzielona już 4500 użytkownikom systemu ERP
Ponad 52.000 zrealizowanych zleceń serwisowych
Największy dział wsparcia oprogramowania Dynamics 365 Business Central / NAV w Polsce
Najdłuższe doświadczenie liczące już 18 lat
Usługa hot-line – dostęp 5 dni w tygodniu między 8:00 – 17:00
Porady, doradztwo, usuwanie błędów – usługi zagwarantowane w umowie
Miesięczne pakiety wsparcia
Wsparcie udzielane przez dedykowanego konsultanta
Zdalne oraz wyjazdowe audyty instalacji Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV)
Zdalne oraz wyjazdowe audyty środowiska serwisowego
Kontrola wykonywania kopii zapasowych
Okresowe podsumowanie zgłoszeń serwisowych od klienta
Instalacja poprawek publikowanych przez Microsoft
Okresowe biuletyny informacyjne