Targit
Rozwiązanie Targit zostało wdrożone w Cross Jeans w 2013 roku, kiedy raportowanie było jednym z podstawowych problemów firmy. Wówczas analityk prócz poprawiania danych źródłowych, które znajdowały się w systemie Asseco WF-Mag oraz arkuszach Excel, miał za zadanie opracowywać raporty potrzebne innym pracownikom w organizacji.
– Przed wdrożeniem Targita na przygotowanie raportu przez analityka czekaliśmy zwykle kilka godzin, a czasem nawet cały dzień. Dodatkowo, szczególnie w przypadku zupełnie nowych raportów, osoby zamawiające analizę same do końca nie wiedziały, czego chcą. W Targicie możliwości eksperymentowania z rezultatami analiz są nieograniczone. Wynika to z faktu, że ich przygotowaniem nie zajmuje się już analityk, ale wszyscy użytkownicy narzędzia – mówi Przemysław Madejski.
Integracja wcześniej wdrożonych narzędzi analitycznych z systemem Dynamics NAV stało się kolejnym celem do realizacji. Obecnie Targit jest w pełni kompatybilny z systemem ERP, umożliwiając samodzielne tworzenie analiz, raportów z różnego typu źródeł oraz pulpitów menedżerskich.
Targit pozwala na proste, samodzielne tworzenie analiz oraz raportów bazujących na danych z różnego typu źródeł. To kompleksowe narzędzie dostarczające informacje, które pozwalają na szczegółową analizę procesów i usprawniające podejmowanie efektywnych decyzji biznesowych. Rozwiązanie wspiera prace analityczne, kontrolingowe, prognozowanie wyników oraz zarządzanie ryzykiem.
– Rozwiązanie Business Intelligence umożliwia prowadzenie szczegółowych analiz z obszaru sprzedaży detalicznej – mówi Jakub Abram – Badanie zachowań konsumentów, rentowności promocji czy ruchu klientów w sklepach stacjonarnych pozwala lepiej poznać grupę docelową. Wykorzystanie pozyskanych danych wpływa na realizację efektywniejszych działań sprzedażowych, tworzenie spersonalizowanych treści marketingowych oraz lepsze dopasowanie produktów do oczekiwań klientów – podsumowuje.
Dodatkowo rozwiązanie pozwala tworzyć szczegółowe raporty jak Daily Sales, przedstawiające szczegółowe informacje na temat wyników sprzedaży z poprzedniego dnia, które są automatycznie generowane i przesyłane do centrali.
Kolejnym kompleksowym raportem jest Profitability, który prezentuje wyniki sprzedaży względem kosztów. Do danych sprzedażowych dodane są takie koszty jak czynsz i płace, które rejestrowane są według sklepów i przedstawicieli handlowych. Ta forma raportu pozwala na analizę zysku netto.