Branża meblarska: Modus Furniture dla systemu ERP.
3214
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-3214,page-child,parent-pageid-891,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Modus furniture

Oprogramowanie dla branży meblarskiej

Branża meblarska

Od kilku lat zauważalny jest wzrost liczby firm meblarskich, które wdrażają bądź rozwijają system ERP. Firmy, chcąc być konkurencyjne na rynku muszą zadbać o rozwiązania branżowe, które zapewnią im rozwój. Brak takich narzędzi może, w perspektywie czasu, okazać się dla nich kosztowny.

 

Firmy produkcyjne z branży meblarskiej posiadają swoją specyfikę. Do przygotowania najprostszej formy mebla potrzeba kilkadziesiąt różnych części, różniących się normami technicznymi. Każda wymaga złożenia zamówienia oraz monitorowania procesów, w których została uwzględniona. Małe firmy meblarskie są w stanie sprawnie kontrolować koszty. Duże firmy, które produkują seryjnie, bez pomocy specjalistycznego oprogramowania ERP nie są w stanie zadbać o prawidłowy monitoring. Ręczne sterowanie procesami produkcyjnymi może doprowadzić do wydłużenia czasu produkcji (w przypadku złożenia zbyt małych zamówień) bądź nadwyżkami na magazynie (w przypadku przeszacowania).

branża meblarska
branża meblarska

Sprawne narzędzia branżowe

Oprogramowanie branżowe typu Modus Furniture to zestaw narzędzi opartych na systemie ERP Microsoft Dynamics NAV przeznaczony dla branży meblarskiej i stolarskiej. Rozwiązanie Modus Furniture znacznie podwyższa konkurencyjność poprzez wzmocnienie pozycji w niszach oraz zróżnicowaniu oferty dla różnych rynków docelowych. Rozwiązanie ułatwia rozwój firmy na rynku zagranicznych.

 

Oprogramowanie branżowe IT stało się czymś niezbędnym w branży meblarskiej. Dzięki Modus Furniture – branżowemu rozwiązaniu ERP zapewniasz sobie nie tylko większą automatyzację pracy, ale również znaczne obniżenie kosztów działania we wszystkich obszarach działalności. Możesz polegać na innowacyjnym, systemie ERP, wprowadzającym wysoki poziom planowania i koordynacji w firmie. Rozwiązanie ERP, obejmujące wszystkie Twoje lokalizacje, działy i kraje w których działasz, integruje procesy biznesowe i zapewnia sprawne funkcjonowanie w ramach organizacji oraz w relacjach z kontrahentami. Rozwiązanie gwarantuje zwiększenie elastyczności firmy.

System typu „all-in-one”

Pełna kontrola nad produkcją i sprzedażą

Funkcjonalności

Planowanie graficzne (sprzedaż)

[expand title=”więcej…” tag=”span” trigclass=”noarrow”]

  • Zintegrowane zarządzanie wariantami (sprzedaż, planowanie, zakupy, produkcja)
  • Na żądanie: zintegrowana graficzna konfiguracja produktu i planowanie przestrzenne
  • Wielopoziomowe reguły wspierające wprowadzanie zamówień i przetwarzanie danych sprzedażowych bezpośrednio w BOM-ach i marszrutach (harmonogramy pracy)

[/expand]

Wydania i alokacje

[expand title=”więcej…” tag=”span” trigclass=”noarrow”]

  • Mapowanie wszelkich wzorów związanych z klientami i strukturami (także raportowanie)
  • Możliwość automatycznego dziedziczenia cen, rabatów, warunków płatności
  • Obliczanie premii
  • Zarządzanie prawami licencyjnymi i modelami projektów

[/expand]

Planowanie marszruty

[expand title=”więcej…” tag=”span” trigclass=”noarrow”]

  • Kontrola procesów logistycznych w celu zmniejszenia kosztów wydania i magazynowania wyrobów gotowych
  • Automatyczne powiadomienia za pomocą: EDI, e-mail, fax i korespondencji pocztowej
  • Zarządzanie wycofywaniem towarów i reklamacjami
  • Usprawnienia i centralizacja procedur związanych z wycofywaniem towarów i reklamacjami
  • Przejrzyste analizy częstotliwości, kosztów i możliwości poprawy

[/expand]

Analizy

[expand title=”więcej…” tag=”span” trigclass=”noarrow”]
Dostępność rozszerzonych danych statystycznych wyświetlanych w dowolnie definiowanych wymiarach:

  • obroty
  • zapis zamówienia
  • dostępne zapasy
  • wydania
  • zakupy / przychody

[/expand]

Komunikacja

[expand title=”więcej…” tag=”span” trigclass=”noarrow”]

  • Standardowe katalogi i cenniki
  • Wymiana informacji handlowej poprzez EDI

[/expand]

Inne funkcjonalności

[expand title=”więcej…” tag=”span” trigclass=”noarrow”]

  • Graficzne zapisy zamówienia i planowanie
  • Przetwarzanie ofert i zamówień
  • Generator wariantów – specyficzny dla branży meblarskiej
  • Śledzenie wersji, cen oraz premii
  • Wbudowany CRM – system do zarządzania relacjami z klientami
  • Kontrola marszrut i możliwości kompletacji
  • Zintegrowany punkt kontroli produkcji
  • Business Information Manager (BIM) – zaawansowane prognozy i analizy
  • Wszystkie standardowe funkcje systemu Microsoft Dynamics NAV

[/expand]

Zadbaj o wyższą konkurencyjność

Zapewnij swojej firmie wyższe zyski z Modus Furniture

Korzyści

gotowe rozwiązania specyficzne dla firm z branży meblarskiej – produkujących pod zamówienie lub pod projekt

pełna funkcjonalność w zakresie produkcji mebli do salonu, mebli kuchennych, łazienkowych, sypialnych, biurowych, tapicerowanych oraz segmentów wykończeniowych

krótki czas wdrożenia i szybki zwrot z inwestycji


efektywne planowanie i kontrola produkcji z dużą dowolnością definiowania schematów kosztów,

łatwość obsługi dzięki intuicyjnym wskazówkom dla użytkowników oraz prostocie przeprowadzania operacji.