Z nadesłanych CV wybieramy te, które najlepiej spełniają określone przez nas warunki i zapraszamy kandydatów na pierwsze spotkanie. Kontaktujemy się mailowo także z tymi osobami, których kandydaturę rozpatrzyliśmy negatywnie.
Wybranych kandydatów i kandydatki zapraszamy do naszego biura (w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu lub Wieliczce) i prosimy o napisanie testu. W jego skład wchodzą zadania związane z podstawami księgowości, analizą danych i oczywiście programowaniem. Nie musisz być specjalistą we wszystkich dziedzinach. Chcemy poznać poziom Twojej wiedzy oraz umiejętności, aby móc na późniejszym etapie dopasować odpowiednie szkolenia. Rozwiązanie testu trwa około 1-1,5 godziny. Przez pół godziny porozmawiasz też z osobą z działu HR (Agatą lub Martą). W trakcie rozmowy chcemy Cię trochę poznać – Twoje umiejętności, motywację do podjęcia z nami współpracy czy poprzednie doświadczenia. Możesz się też spodziewać krótkiej konwersacji w języku angielskim. Nie zapomnij też zadać nam pytań.
Jeśli test został pozytywnie oceniony i obie strony po pierwszej rozmowie uznały, że to odpowiedni kierunek, zapraszamy na drugie spotkanie. To 20-30 minut rozmowy, podczas której porozmawiasz z potencjalnym przełożonym, Prezesem Zarządu i osobą z HR. Po tym etapie, podejmujemy już ostateczną decyzję o rozpoczęciu współpracy lub dziękujemy za udział w rekrutacji.
Postaramy się, aby Twoje wejście do naszego zespołu było jak najbardziej płynne, i dla nas, i dla Ciebie. Pierwszego dnia pracy Agata lub Marta z HR przedstawią Ci naszą firmę. Poznasz zwyczaje, kulturę organizacyjną i oczywiście cały zespół IT.integro. Dostarczymy Ci też materiały edukacyjne i odbierzesz sprzęt komputerowy od niezawodnego zespołu IT. Przekażemy Ci, jak pracujemy i z jakich narzędzi korzystamy, a także jak organizujemy pracę w zespołach. Poznasz też swój zespół i będziesz miał okazję rozgościć się na swoim nowym miejscu pracy. Przełożony przedstawi Ci Twoje obowiązki i plan wdrożenia na pierwsze dni pracy.
Agata lub Marta z działu HR będzie z Tobą w kontakcie przez pierwsze tygodnie pracy, aby poznać Twoje spostrzeżenia i upewnić się, czy dobrze Ci się z nami pracuje. Na pewno zostaniesz poproszony także o informację zwrotną z przebiegu onboardingu.
Na płatne staże zatrudniamy studentów po 3 roku studiów lub świeżych absolwentów. Zaczynają od wakacyjnego stażu w ramach corocznego programu Career Starter, a potem mają szansę zostać z nami na dłużej, pracując przynajmniej 2 dni w tygodniu. Stażysta bierze udział w szkoleniach i pracach zespołu, realizuje mniejsze zadania projektowe zlecone przez opiekuna stażu.
Stażysta, na początkowym etapie ścieżki do objęcia stanowiska Konsultanta Dynamics NAV / 365 Business Central, zna podstawy programowania oraz relacyjne bazy danych, mówi po angielsku. Poznaje biznes i związane z nim procesy. Rozwija się i zdobywa nowe doświadczenia, a także potrafi samodzielnie znajdować rozwiązania, ma głowę pełną pomysłów i innowacji.
Asystent jest pracownikiem w pełnym wymiarze czasu. Realizuje zadania komercyjne pod kontrolą i przy wsparciu mentora lub innych kolegów z zespołu. Przede wszystkim się uczy – poznaje system poprzez wykonywanie codziennych zadań i czytanie dokumentacji. Wdraża się w wypracowany w firmie sposób pracy i metodologię prowadzenia projektów poprzez obserwację i udział w pracy zespołu (np. biorąc udział w prezentacjach, szkoleniach, spotkaniach z klientami).
Asystent zna podstawy programowania i relacyjne bazy danych, mówi po angielsku i orientuje się w funkcjonalnościach Microsoft Dynamics NAV. Oczekuje się od niego samodzielności, zaangażowania w zdobywanie nowych kompetencji, otwartości i dobrej komunikacji.
Młodszy konsultant Dynamics NAV / 365 Business Central zyskuje częściową samodzielność. Realizuje komercyjne zadania przydzielone przez kierownika projektu, zgodnie z harmonogramem. Są one nadal weryfikowane i zatwierdzane przez kierownika. Stopniowo zakres obowiązków na stanowisku Młodszego konsultanta się zwiększa – poza programowaniem poznaje on mechanizmy rachunkowości i procesy biznesowe.
Młodszy konsultant Dynamics NAV / 365 Business Central potrafi programować w C/AL. i AL., a także posiada wiedzę z zakresu procesów i funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Prowadzi także podstawowe szkolenia wewnętrzne.
Poza tym aktywnie podchodzi do swoich obowiązków, samodzielnie planuje pracę i ustala priorytety. Rozwija swoje kompetencje techniczne i komunikacyjne.
Konsultant Dynamics NAV / 365 Business Central jest samodzielnym pracownikiem. Realizuje zadania przydzielone w ramach harmonogramu projektu przez szefa zespołu lub innego konsultanta (seniora). Samodzielnie pracuje z klientem, określając jego wymagania, realizując zadania, odpowiadając na pytania i wspierając go przez cały okres wdrożenia. Jego zadania obejmują cały proces wdrożenia od analizy wymagań, poprzez modyfikacje w systemie, integrację, migrację danych po przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników.
Osoba na stanowisku Konsultanta Dynamics NAV / 365 Business Central sprawnie programuje, zna i rozumie zagadnienia dotyczące procesów i funkcjonalności Dynamics 365 Business Central. Posiada specjalistyczną wiedzę branżową w określonej dziedzinie i rozumie procesy charakterystyczne dla danej branży. Zna i potrafi zastosować metodykę wdrożeniową Sure Step. Ponadto swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
W tej roli ważna jest umiejętność angażowania osób i organizowania zasobów, których wymaga sytuacja. W swojej pracy konsultant rozwija umiejętność dzielenia się wiedzą i uczenia innych, prowadząc szkolenia dla klientów, wewnętrzne oraz jako mentor dla młodszych kolegów czy stażystów.
Pracownik na stanowisku Starszego konsultanta Dynamics NAV / 365 Business Central jest w pełni samodzielnym pracownikiem wdrożeniowym z potwierdzonymi umiejętnościami samodzielnego projektowania rozwiązań i zarządzania projektami (lub ich samodzielnymi częściami). Realizuje on zadania projektowe, a wiedzą i doświadczeniem wspiera przy pracy innych uczestników projektu. Sprawnie rozwiązuje złożone problemy i może pełnić funkcję kierownika projektu.
Starszy konsultant Dynamics NAV / 365 Business Central potrafi analizować, projektować i programować rozwiązania, a także struktury danych. Dysponuje zaawansowaną wiedzą z obszaru finansów i specjalistyczną wiedzę branżową w określonej dziedzinie. Rozumie procesy charakterystyczne dla danej branży. Konsekwentnie stosuje metodykę wdrożeniową Sure Step i biegle komunikuje się w języku angielskim.
Ponadto Starszy konsultant jest osobą skoncentrowaną na działaniu. Jest skupiony na kliencie i skutecznie pozyskuje od niego informacje i dane, wszelkie wątpliwości wyjaśniając na bieżąco. Cieszy się zaufaniem i szacunkiem ze strony klienta. Potrafi organizować zasoby do realizacji projektu i planować pracę swoją oraz zespołu projektowego, jednak w nagłych sytuacjach działa elastycznie i nie zapomina o głównym celu, do którego dąży. Dzieli się wiedzą i przekazuje ją w sposób zrozumiały i angażujący.
Ekspertem zostaje osoba posiadająca zaawansowaną wiedzę i doświadczenie w określonym obszarze. Zakres obowiązków jest indywidualnie ustalany w bezpośredniej współpracy z Zarządem. Ekspert realizuje zadania „specjalne” w różnych projektach i współpracuje z wieloma zespołami.
Co więcej, branżowa wiedza osoby na tym stanowisku pozwala na pełnienie funkcji specjalistycznego doradcy – wewnętrznego i zewnętrznego. W pracy opiera się na swoim wieloletnim doświadczeniu projektowym, dzięki czemu może realizować zadania specjalne, których specyfika wymaga niestandardowego podejścia i zaawansowanych kompetencji.
Kierownikiem zespołu może zostać jedynie doświadczony Starszy konsultant Dynamics NAV / 365 Business Central, który ma ponadprzeciętne osiągnięcia we współpracy z klientami i posiada ugruntowane kompetencje zarządzania zespołem. Odpowiada za realizację projektów oraz jakościową i ekonomiczną wydajność zespołu. Dba o podział zadań w zespole i optymalne wykorzystanie kompetencji każdego z Konsultantów. Wspiera rozwój, wymianę wiedzy i zdobywanie doświadczenia przez zespół.
Staramy się nie przedłużać, a proces rekrutacji nie jest zawiły. Składa się z 3 etapów i na każdym z nich staramy się na bieżąco informować o podejmowanych decyzjach odnośnie kandydatury.
Rekrutacja przebiega w 3 etapach:
Tak, nasz zespół HR pracuje nad tym, aby każdy otrzymał informację zwrotną po aplikacji.
Pierwsze spotkanie to zwykle test wiedzy technicznej, a następnie rozmowa ze specjalistą HR. W trakcie rozmowy chcemy poznać Twoje motywacje, dlaczego chcesz do nas dołączyć i co zainteresowało Cię w działalności IT.integro. Staramy się, aby spotkanie przebiegało w swobodnej atmosferze i chcemy poznać Twoje oczekiwania od pracy na danym stanowisku i kierunki rozwoju, którymi chcesz podążać.
W biurze posługujemy się językiem polskim, jednak obsługujemy wielu klientów zagranicznych i angielski jest niezbędny w komunikacji z nimi. Angielski przyda się też do poznawania materiałów Microsoft i w trakcie konferencji technicznych.
Wiemy, że to niszowy język programowania. Jeśli umiesz programować w innych językach – nauczymy Cię AL.
Jesteśmy całkiem zgrani i staramy się szybko wchłaniać nowych pracowników, aby czuli się z nami swobodnie i śmiało zdobywali nowe umiejętności.
Co roku w marcu rozpoczynamy rekrutację na wakacyjny płatny staż w ramach programu Career Starter. Może to właśnie tutaj rozpocznie się Twoja kariera w świecie Microsoft Dynamics 365 Business Central? Więcej informacji na temat stażu znajdziesz na www.careerstarter.pl