Landing page - LS OMNI - www.IT.integro.pl
14526
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14526,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

LS OMNI

Obsługa w punktach sprzedaży

ls-omni-folder

TEMATYKA

To potężny pakiet narzędzi, zapewniający mobilność klientom. Dzięki rozwiązaniu LS Omni Twój biznes stanie się wielokanałowy, gwarantując klientom jednakową, wysoką jakość obsługi -zarówno w sklepie stacjonarnym, online, jak i przez urządzenia mobilne. Podnieś tempo oraz jakość obsługi dzięki LS Omni mobile POS.

 

We folderze znajdą Państwo między innymi:

Możliwości LS Omni

Aplikacja pozwala między innymi na akceptację płatności poprzez mobilny POS w sklepie, integrację sklepu internetowego (handlu elektronicznego), korzystanie z aplikacji lojalnościowych na telefonach komórkowych czy zarządzanie zapasami z urządzeń mobilnych.

LS Omni dla restauracji

Sprawdź jak zadbać o zadowolenie gości swojej restauracji zapewniając im dostęp na urządzeniach mobilnych do menu, aktualnych promocji, dedykowanych ofert specjalnych.

LS Omni dla sklepów

Poznaj pakiet narzędzi zapewniający mobilność Twoim klientom. Dzięki rozwiązaniu LS Omni Twój biznes stanie się wielokanałowy, zapewniając klientom jednakową, wysoką jakość obsługi -zarówno w sklepie stacjonarnym, online jak i przez urządzenia mobilne.

INNI POBRALI TAKŻE

Poradnik wyboru systemu do zarządzania sprzedażą

Wybór systemu zarządzania sklepami i siecią handlową to złożony proces, który przekłada się bezpośrednio na powodzenie działań firmy w ciągu 6-10 lat. Wpływ mają na to koszty wdrożenia, utrzymania oraz aktualizacji podstawowej wersji rozwiązania. W poradniku przedstawiamy 7 częstych błędów popełnianych podczas wyboru systemu do zarządzania sprzedażą

Przewodnik po współczesnych trendach w retail

Trendy w retail szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż oraz zadowolenie klientów należy sprostać stawianym wyzwaniom. W Przewodniku opisaliśmy 5 kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie.

Systemy do obsługi sprzedaży

Wielu specjalistów zajmujących się strategią i zarządzaniem sprzedażą uważa, że sklepy stacjonarne powoli stają się przeżytkiem. Twierdzą, że handel zaczyna opierać się na sprzedaży internetowej, która zaczyna dominować nad tradycyjnymi formami handlu. Naszym zdaniem nie jest to prawda. Rozwój technologii, nowe trendy i oczekiwania klientów dążą nie do zakończenia epoki sprzedaży tradycyjnej, a raczej do jej ścisłej integracji ze sprzedażą internetową czy kanałami społecznościowym.

LS OMNI

Sprawniejsza obsługa w punktach sprzedaży

Partnerzy wydania