LS BI - przewodnik po analityce biznesowej dla retail
14124
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14124,page-child,parent-pageid-46,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

LS BI (Business Intelligence)

Analiza biznesowa dla branży retail

TEMATYKA

Analiza w branży retail – w szczególności w sieci sklepów detalicznych, ma ogromne znaczenie. Rozwiązaniem dla detalistów jest LS BI. Jest to skalowalne, niezawodne i wydajne narzędzie umożliwiające przygotowanie wszechstronnych analiz i raportów. Dostarcza ono pracownikom informacji, które są niezbędne do podjęcia skutecznych działań.

 

We folderze znajdą Państwo między innymi:

Narzędzia analityki biznesowej

Pozwalają utrzymać ciągłość pracy, identyfikować nieefektywne działania, tworzyć zestawienia programów lojalnościowych, wykorzystywać dane w planowaniu strategii, etc.

Dlaczego warto wybrać LS BI?

Narzędzia do analityki pozwalają użytkownikom opierać swoje decyzje na sprawdzonych danych, uzyskać pełen obraz biznesu, ograniczać straty oraz podnosić zyski.

Raporty niestandardowe

Poznaj 10 modułów OLAP, które zostały zoptymalizowane do takich obszarów biznesowych jak finanse, zapasy, zarządzanie łańcuchem dostaw, analiza kampanii oraz klienta, etc.

INNI POBRALI TAKŻE

Wybór systemu do zarządzania sprzedażą detaliczną

Poznasz błędy popełniane przez firmy z branży handlowej i usługowej podczas wyboru systemu, a także dowiesz się, jak ich uniknąć. Znajdziesz istotne porady, jak nie ponieść porażki. Opinie specjalistów, porady ekspertów, cenne wskazówki jak prawidłowo przygotować się do wyboru i wdrożenia systemu.

Przewodnik po współczesnych trendach w retail

Trendy w retail szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Sprawdź co trzeba zrobić, aby zwycięsko przetrwać ewolucję. Poznaj pięć kluczowych wyzwań na rynku sprzedaży detalicznej.

Nowe technologie internetowe, media społecznościowe oraz wszechobecność urządzeń mobilnych to bodźce stymulujące detalistów do tego, aby tworzyć nowe propozycje dla swoich klientów. Skoncentruj działania swojego sklepu na klientach oraz jego potrzebach. Podnieś konkurencyjność dzięki kompleksowym rozwiązaniom dla sprzedawców detalicznych. Wykorzystaj oprogramowanie LS Retail i system ERPMicrosoft Dynamics NAV, by podnieść jakość obsługi klienta oraz poszerzyć funkcjonalność POS.

Partnerzy wydania