Jak zwiększyć sprzedaż dzięki promocjom i rabatom? Ebook
23909
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-23909,page-parent,page-child,parent-pageid-46,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Przewodnik dla branży retail

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki promocjom i rabatom?

4 najpopularniejsze strategie promocyjne

TEMATYKA

Różnego typu promocje i rabaty to powszechnie stosowana strategia sprzedawców detalicznych. Jeśli jest odpowiednio zaplanowana i zarządzana, może przynieść sklepom ogromne zyski, grupę nowych i lojalnych klientów oraz zbudować pożądany wizerunek marki. Jednak bardzo łatwo można osiągnąć przeciwne efekty, narażając swoją markę i produkty na utratę wartości.

Jaką rolę spełniają promocje i rabaty w strategii sklepów detalicznych

Jak przygotować się do działań promocyjnych

Jak szybko pozyskiwać nowych klientów

Jak zatrzymać dotychczasowych klientów

W jaki sposób zwiększyć liczbę klientów powracających

Jak zoptymalizować ofertę swojego sklepu

INNI POBRALI TAKŻE

Wybór systemu zarządzania sprzedażą detaliczną

Wybór systemu zarządzania sklepami i siecią handlową to złożony proces, który przekłada się bezpośrednio na powodzenie działań firmy w ciągu 6-10 lat. Wpływ mają na to koszty wdrożenia, utrzymania oraz aktualizacji podstawowej wersji rozwiązania.

Przewodnik po współczesnych trendach w retail

Trendy w retail szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż oraz zadowolenie klientów należy sprostać stawianym wyzwaniom. W Przewodniku opisaliśmy 5 kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie.