Logo IT.integro

Odświeżenie wizerunku IT.integro

Wraz z początkiem marca br., spółka IT.integro oficjalnie zmieniła swój logotyp. Odświeżenie wizerunku ma na celu dostosowanie do panujących trendów, rozwoju rynku IT, biznesu, nowych możliwości i szans, jakie daje nam era cyfrowej transformacji.

Lifting, a nie rebranding

Wprowadzane zmiany są liftingiem, a nie rebrandingiem. Nie zmienia się misja, która jest uniwersalna. Nie zmieniają się również główne elementy brandingu, takie jak obietnica marki, pozycjonowanie, grupa docelowa.

„Przeobrażenia mają charakter ewolucyjny. Nie widzimy potrzeb wprowadzania rewolucji, gdyż jesteśmy na właściwym torze, którego zmieniać nie powinniśmy – mówi Piotr Śledź, Prezes Zarządu, IT.integro – Zmieniając komunikację wizualną naszej firmy, chcemy zwiększyć siłę przebicia na rynku i jednocześnie pokazać klientom, iż rozwój i podnoszenie jakości to nasze stałe wartości wpisane w działalność firmy. Uznaliśmy, że nasz wizerunek powinien ewoluować – dostosowując się do zachodzących zmian, które są szczególnie znaczące w branży IT. Nie powinniśmy stać w miejscu” – dodaje.

Dlaczego zmieniamy komunikację wizualną?

„Przyglądając się naszej marce, uznaliśmy, że dotychczas używane logo nie odzwierciedla tego, kim jesteśmy dzisiaj. Zmiany, jakie zaszły w ciągu kilku ostatnich lat na rynku, wśród naszych klientów, w branży, a w końcu u nas, są na tyle duże, że obecny wizerunek przestał pasować do teraźniejszości – mówi Daria Widerowska, Marketing & PR Manager, IT.integro – Przestał także odzwierciedlać to, kim jesteśmy – czyli strategicznym partnerem Microsoft Dynamics 365 w Polsce, wdrażającym innowacje, otwartym na nowe możliwości i kreującym trendy” – podsumowuje.

Lifting jest także odpowiedzią na zmiany w obszarze strategii kluczowego produktu, tj. Microsoft Dynamics 365 Business Central (Microsoft Dynamics NAV).