Drodzy klienci, dziękujemy za spotkanie BC Customer Day 2022!

Za nami jedno z najważniejszych wydarzeń w roku. 13 października spotkaliśmy się w Warszawie z naszymi klientami podczas BC Customer Day 2022. Mieliśmy na ten dzień jeden kluczowy cel – opowiedzieć naszym klientom o nowych technologiach, nowych rozwiązaniach w ofercie IT.integro i nowym sposobie dostarczania naszych usług. Udało się wiele więcej – za nami także inspirujące rozmowy, plany na najbliższe współprace oraz wspólny wieczór pełen emocji, wywołanych przez pierwszą galę rozdania nagród BC Customer Awards 2022.

Co działo się podczas BC Customer Day 2022?

Z powodu pandemii długo nie mogliśmy się spotkać z klientami, a BC Customer Day 2021 odbyło się całkowicie zdalnie. Zarówno w strategii produktów Microsoft, jak i w IT.integro, zachodzi wiele zmian, dlatego zależało nam nie tylko na przekazaniu informacji, ale też dyskusji i wymianie doświadczeń z naszymi klientami. Zaprosiliśmy ich nie tylko do udziału w konferencji, ale także wieczornej kolacji w restauracji Boska Praga z degustacją win wyselekcjonowanych przez Marka Kondrata. W wydarzeniu wzięło udział ponad 100 osób!

Jak obecnie wygląda strategia Microsoft i IT.integro?

Nie od dzisiaj mówimy o tym, że główny kierunek rozwoju produktów Microsoft jest związany z chmurą obliczeniową. Oprogramowanie i usługi chmurowe dają najwięcej korzyści biznesowych, pozwalając na integrację systemu ERP z innymi rozwiązaniami do pracy biurowej czy aplikacjami biznesowymi.

My również podążamy ścieżką rozwoju w kierunku chmury, nie tylko coraz częściej dostarczając system Business Central w wersji chmurowej, ale także rozwijając ofertę chmurowych aplikacji biznesowych. Obecnie IT.integro oferuje aż 9 rozwiązań biznesowych na platformie Microsoft AppSource, a trwają prace nad publikacją kolejnych.

BC Customer Day 2022

Pożegnanie z Microsoft Dynamics NAV

Utrzymywanie starych wersji systemu jest coraz bardziej nieopłacalne – z jednej strony ze względu na rosnące koszty utrzymania wersji niewspieranych, a z drugiej, przez utracone korzyści, które zapewnia aktualizacja systemu do najnowszej wersji Business Central i przejście w tryb ciągłego upgrade’u.

Biorąc pod uwagę zmianę technologiczną, politykę cyklu życia produktów Microsoft oraz pojawiające się nowe wymogi legislacyjne, jak chociażby niedługo obligatoryjny Krajowy System e-Faktur, upgrade systemu jest nieunikniony.

BC Customer Day 2022

Kierunki rozwoju systemu Business Central

Microsoft kontynuuje dwie linie produktu – równolegle udostępniane są wersje on-premises oraz on-cloud. Sposób licencjonowania również jest ciągły. Model tradycyjny jest dostępny z licencją wieczystą lub subskrypcyjną, natomiast model chmurowy opiera się na opłatach subskrypcyjnych zarówno za licencję, jak i infrastrukturę IT.

BC Customer Day 2022

Podczas konferencji omówiliśmy nowości w Business Central, różnice funkcjonalne oraz w obszarze licencjonowania pomiędzy wersją on-premises oraz on-cloud. Przedstawiliśmy też zasady promocji dla projektów podniesienia instalacji serwerowych do wersji chmurowej.

Aplikacje biznesowe w ofercie IT.integro

Jednym z głównych obszarów inwestycji IT.integro jest rozwój zespołów produktowych, które zajmują się tworzeniem aplikacji biznesowych oraz zapewnianiem wsparcia. Obecnie nad rozwojem aplikacji pracuje 5 dedykowanych zespołów. Uczestnicy BC Customer Day 2022 mogli poznać wszystkie rozwiązania, które obecnie mamy w ofercie. Dowiedzieli się również o naszych planach w obszarze integracji systemu z Krajowym Systemem e-Faktur.

Na platformie Microsoft AppSource obecnie udostępniamy aplikacje:

BC Customer Day 2022Poza tym w ofercie mamy inne rozwiązania, które są przygotowywane do publikacji z wersji chmurowej na AppSource:

  • HR & Payroll Manager
  • Advanced Product Configurator

 

Zapowiedzieliśmy również wprowadzenie do oferty kolejnych dwóch rozwiązań:

  • Costs Allocation
  • Fiscal Printer

Zmiany we współpracy i wsparciu

Rozwój strategii Microsoft, nowe usługi w ofercie, zmiany w otoczeniu gospodarczym oraz potrzeby naszych klientów spowodowały konieczność wprowadzenia nowości w warunkach naszej współpracy z klientami.

Jedna z najważniejszych prezentacji podczas BC Customer Day 2022 – Zasady utrzymania i wsparcia systemu Business Central – pozwoliła na wyjaśnienie klientom, jak obecnie wygląda polityka cyklu życia produktu, wyznaczana przez Microsoft. Dwa razy w roku pojawia się nowa wersja systemu Business Central i jest wspierana przez krótszy okres, niż poprzednie wersje. Jest to podstawa dla konieczności upgrade’u systemu do najnowszej wersji Business Central oraz przejścia w tryb ciągłych aktualizacji. Podczas BC Customer Day 2022 uczestnicy mogli też poznać możliwe scenariusze upgrade’u systemu do najnowszej wersji Business Central.

BC Customer Day 2022

Aby ułatwić naszą komunikację z klientami oraz usprawnić świadczone wsparcie, wprowadziliśmy Nową Umowę Serwisową. Odtąd wsparcie będzie świadczone poprzez tzw. SPOC – Single Point of Contact, jeden punkt kontaktu. Nowy system kategoryzacji zgłoszeń i ich priorytetyzacji pozwoli na szybszą obsługę i efektywną realizację usług.

BC Customer Awards

BC Customer Day 2022 był też okazją do zacieśnienia biznesowych więzi w ramach wspólnych atrakcji. Po części konferencyjnej odbyła się kolacja w restauracji Boska Praga oraz degustacja win wyselekcjonowanych przez Marka Kondrata.

Po raz pierwszy zorganizowaliśmy rozdanie nagród BC Customer Awards, doceniając naszych klientów w 7 kategoriach firmowych i 2 indywidualnych!

Podczas tej wyjątkowej części eventu, mogliśmy w szczególny sposób podziękować:

  • VBH Polska Sp. z o.o. – za wieloletnią współpracę na dużą skalę,
  • Pozkrone S.A. – za łamanie nieufności do technologii chmurowych i skuteczne ich zastosowanie,
  • CDRL S.A. – za odwagę inwestowania w technologię,
  • Pentel Poland Sp. z o.o. – za rolę ambasadora IT.integro,
  • Grandhome Poland Sp. z o.o. – za odwagę we wdrażaniu innowacyjności,
  • Plast-Box S.A. – za wdrożenie innowacji w firmie produkcyjnej,
  • BIBUS MENOS Sp. z o.o. – za holistyczne wdrożenie idei One Microsoft,
  • Panu Przemysławowi Madejskiemu, Dyrektorowi operacyjnemu Cross Jeans, za rolę najlepszego koordynatora projektu,
  • Panu Dominikowi Głodzińskiemu, Dyrektorowi ds. Informatyki i Administracji w firmie VBH Polska, za największą liczbę zrealizowanych projektów.

Dziękujemy!

Wszystkim uczestnikom BC Customer Day 2022 serdecznie dziękujemy za obecność, inspirujące rozmowy i otwartość we współpracy.

Do usłyszenia niedługo!