LS Retail

Efektywne zarządzanie sprzedażą detaliczną

Zyskaj i zachowaj przewagę

Poczynając od butików modowych, poprzez supermarkety i sklepy bezcłowe, sprzedaż detaliczna jest niezwykle zróżnicowane. Łączy ją jednak wysoka konkurencyjność, szybkie tempo zmian oraz mnogość wyzwań.

 

Aby odróżnić się od konkurencji, sprzedawcy muszą zadbać o jak najlepsze opinie swoich klientów. By zdobyć lojalność i zaangażowanie nie wystarczy troszczyć się o wysoką jakość obsługi. Obecnie kupujący chcą mieć dostęp do swoich ulubionych marek i sklepów przez Internet i smartfona. Sklepy stacjonarne są absolutnym minimum.

 

Kolejnym wyzwaniem dla sprzedawców jest zapewnienie pełnego asortymentu i szerokiego wyboru. Jeśli klient nie znajdzie produktu na którym mu zależy, ryzykujemy nie tylko utratą sprzedaży, ale również tym, że już do nas nie wróci. Z drugiej strony, utrzymanie dużego magazynu wiąże się z licznymi problemami, jak sezonowość czy nietrwałość sprzedawanych produktów. LS Retail jest odpowiedzią na wszystkie bolączki sklepów detalicznych.

 

Poznaj nowoczesne, elastyczne oprogramowanie dla branży retail, które pozwala usprawnić działalność Twojego sklepu, podnieść jego efektywność oraz produktywność.

retail
retail

Zarządzaj efektywnie z LS Central

LS Central (dawniej LS NAV) to kompletne narzędzie usprawniające zarządzanie wielokanałową sprzedażą detaliczną. Tego typu oprogramowanie branżowe idealnie dopasowuje się do potrzeb różnego typu firm z branży retail. Oferuje szerokie spektrum funkcjonalności, które są wymagane przy efektywnym zarządzaniu wszystkimi operacjami i procesami – począwszy od siedziby głównej, aż po terminale POS. To proste oprogramowanie branżowe pozwala zarządzać i planować działania z „zaplecza”. LS Central umożliwia śledzenie sprzedaży, stanów magazynowych, życia produktu poprzez wszystkie kanały sprzedaży – w punktach sprzedaży, na platformie e-commerce oraz mobilnie.

 

Działaj szybko i efektywnie wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku. Minimalizuj ryzyko i maksymalizuj korzyści. LS Central oferuje szereg narzędzi, które znacząco wpływają na jakość obsługi klienta, który chętnie wraca do sklepu zarówno on-line, jak i stacjonarnie. Wybierz oprogramowanie branżowe, które przeniesie Twój biznes w nową erę handlu. Oprogramowanie LS Central dla branży retail jest w szczególności dopasowane do sklepów z branż: moda, elektronika, meble, sklepy wolnocłowe, żywność i supermarkety, inni.

W branży retail cykl życia produktu ma szczególne znaczenie i przekłada się na realizowane przez nas działania promocyjne. Ceny oraz następujące po sobie promocje cenowe wiążą się z poszczególnymi etapami rozwoju produktu – od wprowadzenia na rynek, poprzez wzrost, dojrzałość, aż po schyłek – kiedy to prowadzone są największe promocje. LS Retail pozwala nam wykorzystywać kilkadziesiąt wariantów promocji, co w znaczącym stopniu podnosi naszą konkurencyjność i atrakcyjność w oczach klientów.

Przemysław Madejski, Dyrektor Operacyjny, Cross Poland Sp. z o.o.

Funkcjonalności LS Retail

Zarządzanie w siedzibie głównej

Zarządzanie cyklem życia produktu
Manualne i automatyczne zarządzanie produktem
Dynamiczna hierarchia, atrybuty i inne
Grupowanie produktów
Zarządzanie ceną, ofertą, kuponami i kampanią
Funkcja „Open-to-buy”
Automatyczne prognozowanie i uzupełnianie braków
Zarządzanie siecią franczyzową
Zarządzanie personelem
Zarządzanie programem lojalnościowym
Zamówienia specjalne
Raportowanie i analiza sprzedaży
Zapobieganie stratom

Zarządzanie w Back Office

Dashboardy dla operacji magazynowych
Zarządzanie terminalami POS
Zarządzanie gotówką
Liczenie stanów magazynowych i korekty dzięki prostym arkuszom
Uzupełnianie zapasów
Zamówienia zakupu
Historia sprzedaży
Raporty dziennego zakończenia sprzedaży
Elastyczna architektura

Zarządzanie w Sklepie

Szybka kasa
Prosta obsługa
Wiele interfejsów użytkownika
Cross selling
Potężna wyszukiwarka
Zarządzanie programem lojalnościowym
Wiele form płatności
Zamówienia specjalne w POS
Sprzedaż przez urządzenia mobilne
Mobilny POS
Mobilne aplikacje lojalnościowe
Portal lojalnościowy
e-Commerce
Mobilne zarządzanie zapasami
Zarządzanie stanami magazynowymi
Liczenie stanów magazynowych i korekty

Jedna platforma

Wiele możliwości

Korzyści

Pełna integracja z Microsoft Dynamics 365 Business Central

Rozwiązanie LS Retail jest kompatybilne z systemem ERP. Umożliwia dostęp do różnych modułów Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV), jak na przykład do Sprzedaży, Marketingu, Finansów, Magazynu i Serwisu.

Pełna kontrola nad transakcjami

Codziennie, do terminali POS wprowadza się setki transakcji. Są one źródłem wartościowej wiedzy na temat produktów, nabywców, kasjerów i sklepów. Narzędzie Retail Back Office w pełni zintegrowane z oprogramowaniem ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, pozwala maksymalizować osiągnięte korzyści z informacji, z których generowane są wartościowe raporty.

Elastyczność i swoboda korzystania

Retail Back Office to potężne narzędzie branżowe wspomagające zarządzanie operacjami bez potrzeby korzystania z terminali POS. Wszechstronność tego rozwiązania automatyzacje operacje zgodnie z charakterystyką konkretnego środowiska detalicznego. Umożliwia dopasowanie nabywcy ceny, sposobu zawierania transakcji sprzedaży, a nawet metody zarzadzania przestrzenią w sklepie.

Dostęp on-line i na żądanie

Retail Back Office umożliwia tworzenia raportów oraz śledzenia transakcji poczynając od źródła pochodzenia. W ciągu minuty można stworzyć szczegółowy i kompletny raport. Wystarczy wybrać z szerokiego zakresu raportów i analizować wyniki każdego z okresów sprzedaży według dowolnych kryteriów. Można analizować obciążenie i rentowność, zmianę kasjerów, działy, sekcje sklepowe, półki sklepowe, grupy produktów, zapasy, a nawet rozmiary, style i kolory zapasu.

Kontrola cen

Możesz swobodnie łączyć ceny z różnymi zapasami i terminalami POS. System wspiera zarzadzanie cenami dla wielu różnych typów zapasów, włączając w to mnogość kombinacji funkcji „dobierz i połącz” oraz rabatów ilościowych.

Etykiety cenowe

Dzięki Retail Back Office zyskujesz dostęp do tworzenia etykiet półkowych oraz plakatów. Projektujesz je wg swoich potrzeb, tak, by były zgodne z tożsamością Twojej firmy. Retail Back Office rejestruje zmiany w zapasach i automatycznie tworzy nowe etykiety, gotowe do drukowania.

Kampanie promocyjne

Dzięki rozwiązaniu, masz możliwość śledzenia efektów prowadzonej kampanii promocyjnej. Możesz określić efektywność prowadzonych działań marketingowych.

Rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb

Retail Back Office może być tak skonfigurowane, by dopasował się do potrzeb każdego użytkownika. Można określić jak terminale POS maja być obsługiwane przez Retail Back Office. Umożliwia zarządzanie cenami, typami płatności, rabatami, kasjerami.

Zarządzanie finansami i księgowością

Rozwiązanie umożliwia pełen, kompletny wgląd w płatności kontrahentów, a zarazem wpływa na znaczne skrócenie czasu spływu należności.

Sprawna komunikacja klient/serwer

System zapewnia najlepsze wykorzystanie sprzętu i sieci oraz gwarantuje bezpieczeństwo danych w rozwiązaniu.

Rutynowe zamykanie sklepu

Rutynowe zamykanie sklepu jest kontrolowane w Retail Back Office przez harmonogram, który może być konfigurowany indywidualnie zgodnie z typem organizacji. Nie jesteś zmuszony do czekania aż sklep zostanie zamknięty, aby mieć dostęp do aktualnych wyników.

Księgowanie w czasie rzeczywistym

System posiada zintegrowaną, działającą w czasie rzeczywistym księgowość i narzędzia kontroli magazynu co oznacza, ze transakcje z punktów sprzedaży są replikowane do Retail Back Office zgodnie z predefiniowanym harmonogramem. Stamtąd mogą być zaksięgowane w dowolnym momencie.

Pełna obsługa metod płatności

LS POS pozwala na zarzadzanie tyloma płatnościami ile jest koniecznych i używania ich jako różnych metod na przykład: karty kredytowe, czeki, obciążenia konta lub gotówka, nawet w jednej transakcji. Ponadto można przenosić nabywców pomiędzy stanowiskami obsługi lub nawet lokalizacjami.

Dostęp do szczegółowych informacji

Raporty pokazujące godzinowa sprzedaż, zyski i koszty, sprzedaż według działów, pokazujące sumy i wiele, wiele więcej są standardowa procedura systemu LS POS.

Księgowanie w czasie rzeczywistym

System posiada zintegrowaną, działającą w czasie rzeczywistym księgowość i narzędzia kontroli magazynu co oznacza, ze transakcje z punktów sprzedaży są replikowane do Retail Back Office zgodnie z predefiniowanym harmonogramem. Stamtąd mogą być zaksięgowane w dowolnym momencie.

Wśród najważniejszych korzyści, jakie osiągnęliśmy dzięki wdrożeniu systemu Dynamics NAV była możliwość integracji rozwiązań dedykowanych B2B, B2C oraz narzędzi analitycznych z systemem ERP. Dzięki połączeniu możliwości oraz skoncentrowaniu wszystkich istotnych danych w jednej bazie, Cross Jeans uzyskał większy poziom kontroli nad procesami realizowanymi w organizacji. Uzyskaliśmy lepszy wgląd w sytuację firmy, możemy na bieżąco analizować dane oraz planować przyszłe działania w obszarze logistyki i promocji. Ogromne korzyści wiążą się z wdrożeniem systemu do zarządzania sprzedażą detaliczną – LS Retail, który pozwolił nam podnieść jakość obsługi klientów, zapewnić im lepsze warunki zakupów i promocji oraz możliwość korzystania z kart lojalnościowych.

Przemysław Madejski, Dyrektor Operacyjny, Cross Poland Sp. z o.o.

oprogramowanie do zarządzania sprzedażą

Prezentacja LS Retail – Zarządzanie sprzedażą detaliczną

Prezentacja PowerPoint do pobrania z naszego Centrum Wiedzy

Folder LS Retail – Zarządzanie sprzedażą detaliczną

Folder do pobrania z naszego Centrum Wiedzy

folder ls nav